Terror
zondag, 21-06-2009
Patronaat, Haarlem
Informatie Bands (2) Wie gingen er (18) Recensies (3)

Recensies door leden

Gepost door: lowriderskin Gepost: 22-06-09 10:28:41
Gaaf man in de kleine zaal gelukkig ja.Haarlem is maar een uurtje rijden ongeveer als er geen file stat op die vervloekte A2! RocknrollPatsy ging ook mee en de beide Mokummers vader Aart (de oudste man in de scene hij wordt 60 dit jaar!) en zoon aflegbroederxmarcel waren er ook.J.C. Marcel,je hoeveelste gig was dit deze week??Je zesde ofzo???Trapped Under Ice veel goed in de smaak bij het erg jonge publiek(dat is leuk als je overal door heel Nederland en Belgie naar optredens gaat kun je goed die verschillen zien in publiek en scenes zeg maar)maar was aan ons niet besteedDie zanger heeft geen brute strot maar staat zichzelf gewoon zwaar te overschreeuwen.Het bier en het aapjes kijken was interessanter zullen we maar zeggen.
Stick To Your Guns was stukken beter en niet zo geforceerd en die Zang was bruut en zowel melodieus tegelijk.Bleef bovenaan die levensgevaarlijke trap staan om alles goed te kunnen overzien.
Born From Pain de sympathieke Limburgers met hun eenvoudige Slayer achtige metalcore.Ik blijf erbij;die muziek vind ik nix en ik zal nooit een cd van ze kopen,maar die ideeen van ze en wat de zanger zegt die statements tegen Fascisme,Racisme daar ben ik het zeker mee eens!Dat zouden meer bands mogen en moeten doen!
Na buiten nog een hele poos gezellig hebben te staan lullen met nieuw ontmoette mensen uit Utreg werd het dan tijd voor Terror.Moet tot mijn schaamte eerlijk zeggen dat ik ze nog nooit live heb gezien! Al die vette brute shows gemist helaas in Goudvishal(RIP) ,Innocent en andere plekken.Nou ik begrijp nu waar die opwinding op slaat.Wat een brute orkaan/stoomwals he!!!Fucking hell Terror rules!!! Die pit had trouwens wel wat wilder gekund nog,toch maar weer naar Belgie dan maar.Had nog bijna ruzie met een of andere eikel die op mijn voet ging staan en vergat om sorry te zeggen,zie ik die zelfde asshole 2 minuten later op het podium staan met Terror om een deuntje mee te brullen.Blijkt het een van hun roadies!!!!??????? Hahaha!!Ook leuk om een paar van die HC geiten vooraan te zien diven en dan plat op de grond te zien vallen omdat niemand die kutjes opvangt!!Hahaha.
Ook lachen om bij het weggaan commentaar te krijgen van de man aaan de deur omdat ik volgens hem eerst moest vragen of ikde poster van het(afgelopen)concert van de muur mocht halen!!Hahaha flikker toch op man zielo!!!Vragen????
Gepost door: nielsdebruijn Gepost: 22-06-09 15:43:14
Lachen, uitgebreide recensie volgt.
Gepost door: chaos Gepost: 23-06-09 11:59:56
Met Terror in een uitverkochte zaal van dit formaat had ik meer mayhem verwacht (als bij deze band het dak er niet af gaat, bij welke dan wel?), maar soit. Het was een coole show. Trapped Under Ice duidelijk hoogtepuntje, STYG had een ruig geluid, maar ik was verder niet interessant genoeg om langer dan een paar nummers te blijven. Born From Pain is nooit mijn favoriete band geweest, maar vond het cool en de speeches helemaal. Al kwam niet alles helemaal over...