vrijdag, 19-06-2009 19:45 begint
Trix, Antwerpen
15 euro
Informatie Bands (0) Wie gingen er (2) Recensies (1)

Recensies door leden

Gepost door: lowriderskin Gepost: 20-06-09 17:13:31
Trix leuke zaal aan de ring van Antwerpen makkelijk te bereiken aan de ring Oost. Ongeveer 500 man(en niet te vergeten Vrouwen!)Veel onverzorgde stinkerds helaas.De mannen he ,NIET de vrouwen hoor. Veel hardcoremannetjes,een paar heeeele oude punx en een paar skins(ook een gekleurde skin ;Cool!)Die belgen blijven me verbazen.Ze zijn vrij geremd in hun hele doen en laten,altijd beleefd en bescheiden en als je met ze praat vriendelijk en een beetje verlegen ,maar zodra de muziek begint gaan ze helemaal door het lint!!!!Persoonlijk ga ik graag naar (een concert in) Belgie ,het Vlaamse deel dan he,want mijn Frans is niet al te best! Goed de muziek dan: 1e twee bands niet gezien maakt niet uit denk ik dan maar?Death Threat schijnt echt een ondergewaardeerde parel uit de NYHC stal te zijn ,maar ik was niet onder de indruk zeg maar,was niet slecht hoor,maar het raakte me totaal niet! No Turning Back was weer superstrak en gedreven,helaas was het geluid niet al te best....Jammer!!!Wilde Belgen vlogen door de lucht dat was wel plezant om te zien!He ikzelf vloog ook door de lucht!!!Daarna veeeeelst te lang wachten op de Cro-Mags!!Ook geluidsproblemen vanaf de opener,woest publiekzeg niet te zuinig!!!Sprong een eikel van het podium af met zijn knie vol op mijn neus!Vette bloedshow man!!Deze asshole meteen tegen de grond aangemept!!Als je wilt stagediven doe dat dan op een normale manier en dus niet met je voeten of knieen vooruit eikel!!!!John en co speelden wel lekker stark en vlot weinig gelul tussendoor en zelfs een paar nummertjes van Bad Brains en zelfs een van Leeway! wel weer korte set 45 minuutjes lang maar wel strak. Thanx en voor wie het nog niet wist...ga eens naar een concert in Belgie!!!