Rise and fall
vrijdag, 06-11-2009
JH Tydeeh, Mol
Bands (0) Wie gingen er (1) Recensies (1)

Recensies door leden

Gepost door: lowriderskin Gepost: 07-11-09 13:43:18
Maar 53 minuten rijden naar het donkere Belgie.Leuk hier hebben ze nog echte jeugdhuizen.Kwamen laat aan moest eerst werken met de vrachtwagen naar de Achterhoek geweest deze vrijdag en best vroeg terug in Hedel voor een vrijdag ,maar eerst nog even eten alvorens naar Mol af te reizen.Daar aangekomen blijkt het jeugdhuis STAMPVOL met zeker wel 300 belgen als het er niet meer waren!!True Colors speelde hard en snel en strak oude stijl youth crew 80's hardcore best wel lekker op zich alleen die zang is gewoon geschreeuw en behoorlijk monotoon.Duidelijk een favoriet hier gezien de enorme respons van het fanatieke meebrullende publiek.
Daarna maar eens wat te drinken gehaald eindelijk de bar kunnen bereiken hehe. Iron Age uit Texas,USA dan maar.2 weken geleden al gezien in New York op onze vakantie en was toen al niet onder de indruk van deze slechte metalband dus nu ook niet met als gevolg dat we maar even buiten zijn gaan zitten kankeren......Er kwamen overigens nog meer Nederlanders en Belgen naar buiten gedropen die er ook nixx aan vonden. Gelukkig speelden ze niet zo lang als in NYC daar deden ze een nummer van 10 minuten!!
Rise And Fall heeft net een nieuwe plaat uit,daar kan ik nix over zeggen,want ik heb deze pas vanavond bij ze gekocht hier in Mol.Waar ik wel wat over kan zeggen is hun show.Man wat was het weer superstrak en bruut en vol overtuiging neegezet!!Chapeau!!Daar kunnen andere "nieuwe" bands nog wat van leren.Geen gezeik tussen de nummers door en gewoon blazen ,doorrammen met die hap!!Publiek ging echt volldig los hier! Die muziek van hun onstijgt de hardcore scene volledig.