Fabrik, Coesfeld
16.50
Bands (2) Wie gingen er (10) Recensies (4)

Recensies door leden

Gepost door: linksaf Gepost: 23-08-05 01:15:25
Om half 6 sta je daar dan, klaar om opgehaald te worden om naar het leuke Coesfeld te gaan in Duitsland, want de Dropkick Murphys spelen daar!
Na 45 minuten rijden kwamen we daar ook aan! Natuurlijk wisten we niet waar het lag, dus wij maar vragen aan een aardige duitser. Natuurlijk droeg hij ook een DkM shirt dus toen wisten we dat het niet meer fout kon gaan. We kwamen er aan het was helemaal niet druk. Maarja..het was ook nog wel een beetje vroeg. Eenmaal binnen begon na een uur wachten The Explosion. Het is een leuke band met aardige gasten erin, want zonder dat ik het wist zat ik zomaar met die bassist te praten. Ook nog maar een shirt van gekocht. Na een kwartier pauze kwamen ze daar dan aan. De Dropkick Murphys. Ik stond helemaal vooraan, want ja Duitsers zijn nogal stom en die snappen niet dat je daar dan ook vanaf het begin moet staan. Dropkick gaf echt een strakke show mee. Maar het leek wel stagedive marathon daar en heb genoeg kisten op me kop gehad. Bij het 1 na laatste liedje dacht iedereen maar we gaan het podium op. Rond de honderd man stonden daar op het podium en ik stond maar met me schouder om K.C de bassist heen. Daarna nog even met de drummer en gitarist gepraat. Ook aardige gasten en ze zijn gewoon heel normaal. Nadat ik 2 plectrums en de gebruikte playlist had gekregen kreeg ik ook nog maar eens een handtekening van KC op me shirt. Altijd leuk! Toen we gingen nog even een DkM shirt gekocht en nog even met de bassist van The Explosion na gepraat. Tegen 11/ kwart over 11 was het ook wel afgelopen! Toen gingen we maar naar huis en hier zit ik nu dan maar me recensie te schrijven!
Naja, in ieder geval een dikke 10!
Gepost door: blaat87 Gepost: 23-08-05 13:30:54
Het was een prachtig optreden en Karine en ik hebben het hele optreden van af het podium kunnen bewonderen het was geweldig :D