Forum

Forum - Algemeen - Interview met een punker!

Interview met een punker!
Gepost door: lola gepost: 01-12-2014 16:57:45
Hoi!

Ik ben Lola Cooper en ik ben eerstejaars student op de school voor de journalistiek in Utrecht.
Ik ben nu bezig met een tijdschrift maken op school. De tijdschrift heet "Anderz" en het doel ervan is om mensen begrip te laten tonen voor dingen die "anders" of gewoon niet als normaal worden gezien.
Nu heb ik de opdracht gekregen om een subcultuur uit te lichten en heb ik voor punk gekozen. Ik voel me zelf heel erg tot punk aangetrokken alleen helaas mag ik mezelf niet interviewen.
Het artikel wordt NIET gepubliceerd. Mijn docenten en klasgenoten zijn de enige die het lezen, het is namelijk voor een toets.

Nu ben ik opzoek naar iemand die zich écht punker voelt, tussen de leeftijd 30 - 40 jaar. Ik ga dan vragen stellen over waarom diegene punker zich punker voelt en waarvoor punk nu nog in deze tijd dient. Het interview duurt misschien een kwartiertje.
Het is wel zo dat ik dit persoon persoonlijk moet spreken, dus face to face. Ik woon zelf in Amsterdam maar ik vind het niet erg om ergens af te reizen.

Het is misschien handig om er even bij te zeggen dat het artikel voor donderdag 11 december af moet. Dus het liefst zou ik iemand in het weekend of maandag willen spreken. dinsdag tot en met vrijdag heb ik college maar zou er wel onderhandeld kunnen worden als die dagen beter voor jou zijn.

Heb je misschien interesse? Dan kan je op deze manieren contact met mij zoeken:
Email: Lolajcooper@gmail.com
telefoon: 0637408235
Gepost door: sjorsje gepost: 03-12-2014 11:30:20
Ik zou zeggen, loop eens een kraakpand binnen, als je toch in Amsterdam woont.
Gepost door: erik77 gepost: 11-12-2014 21:05:11
Stuur gummmopunx even een berichtje

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Algemeen-forum.

© copyright 2002 - 2017 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew