Forum

Forum - Algemeen - Gezocht: hanenkammen voor televisieprogramma!

Gezocht: hanenkammen voor televisieprogramma!
Gepost door: simonem gepost: 16-03-2015 11:51:14
Hallo Punx.nl-lezers,

Het kinderprogramma de BZT Show vervult iedere zaterdag (17:40 uur, NPO 3/Zapp) de wensen van kinderen. Optreden met de beste drummer van Nederland, een taart bakken met de patissier van de koning of je oma in het zonnetje zetten: in de BZT Show kan het allemaal. (www.bzt.ncrv.nl)

Ik vraag jullie hulp bij het vervullen van de wens van Friso. Hij heeft rood, krullend haar en wil eens een keer voor een dagje iets héél anders: een stoere hanenkam. Hij wil niet zijn hoofd aan de zijkanten scheren, maar wel een keer zijn haar rechtop en er dan een (tijdelijk) fel kleurtje in.

De BZT Show wil deze wens van Friso graag vervullen. Friso weet nog van niks, maar komt op zaterdag 18 april naar de show. Hij denkt dat hij kaartjes heeft gewonnen om in het publiek te zitten. Niets is minder waar: wij gaan hem verrassen met een make-over..

Om deze wens indrukwekkend te maken ben ik op zoek naar een aantal mannen met grote hanenkammen, die het leuk lijkt om Friso te verrassen in ons programma. Ze hoeven niet veel te doen, alleen tijdens de opname de studio in te lopen. De hanenkam zal door een kapper worden gezet.

Wie heeft er een hanenkam, of kent iemand met een hanenkam, en lijkt het leuk om Friso de dag van zijn leven te bezorgen? Hoe groter, hoe beter! Felle kleuren zijn ook te gek!

Het gaat dus om 18 april 2015, van 11:00 uur tot 14:45 uur. Een dagje in de studio van de BZT Show is een belevenis, reiskosten naar Hilversum worden vergoed.

Ik hoor het heel graag, e-mailadressen, telefoonnummers of Facebook-pagina's van mannen met hanenkammen zijn ook meer dan welkom! (sorry dames, geen discriminatie, maar het is Friso z'n wens om door stoere mannen omgeven te worden)

Alvast heel erg bedankt, ik ben heel benieuwd of jullie mij kunnen helpen!

Groet,
Simone Mostard
Redactie BZT Show
KRO - NCRV
simone.mostard@kro-ncrv.nl

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Algemeen-forum.

© copyright 2002 - 2017 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew