Forum

Forum - Nieuws&politiek - A'damse krakers boos op antikrakers

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9]
A'damse krakers boos op antikrakers
Gepost door: shitfacedskin gepost: 08-03-2008 12:59:52
duidelijk respecteer jij andermans mening niet, en vind je er moeilijk mee om te gaan dat andere anders denken dan jij.
volgens jou mag je een bankbediende dus ook schoppen als je geld nodig heb? want die werken ook voor het groot kapitaal?
Gepost door: ifor gepost: 08-03-2008 13:03:00
Wat? Ik heb het hier niet over loonslaven die niet beter weten en zich graag door het systeem laten naaien. Met deze mensen kan je slechts medelijden hebben. Zoals ook met jou.

Alles kan makkelijker, solidairder en goedkoper; maar we laten ons graag door het systeem vangen...

Loonmatiging? Afschaffen hypotheekaftrek boven de zes ton!
Gepost door: shitfacedskin gepost: 08-03-2008 13:16:45
Je hoefd echt geen medelijden met mij te hebben hoor lieverd! zo hard werk ik niet en heb genoeg vrije tijd dankzij de ploegendiensten, kan goed leven zo dus ik heb echt helemaal niks te klagen, maar lief dat je je zorgen om me maakt.

wel vreemd dat de een dat wel kan en de ander niet vind ikzelf, zal dat dan misschien toch aan de mensen zelf liggen?
Gepost door: djcheminee gepost: 08-03-2008 13:48:48
Waarom is dat vreemd? Wat is er zo onbegrijpelijk aan dat sommige mensen andere normen en waarden hebben dan jij?
Gepost door: shitfacedskin gepost: 08-03-2008 14:35:33
ik vind het niet onbegrijpelijk dat mensen andere normen en waarden hebben maar wel dat ik het zo wel red in deze maatschappij en waarom zou een ander dat niet kunnen.
tuurlijk ben ik het er ook mee eens dat alles veel te duur is tegenwoordig en dat het moeilijk is om goedkoop aan een woning te komen en daar moet wat aan gedaan worden alleen zie ik kraken niet als de oplossing daarvoor en zoals waar dit topic over gaat met geweld kraken ben ik het al helemaal niet mee eens.
Gepost door: ifor gepost: 08-03-2008 14:37:32
Ik snap niet dat iemand zich 33 uur per dag uit de naat werkt om vervolgens de 'baas' een veelvoud van wat een complete ploeg opstrijkt te zien verdienen.

Flikker die gast eruit en fiks het met zijn allen. Het is zo simpel én het kan< (
Gepost door: djcheminee gepost: 08-03-2008 14:41:58
Gepost door shitfacedskin op 08-03 om 14:35ik vind het niet onbegrijpelijk dat mensen andere normen en waarden hebben maar wel dat ik het zo wel red in deze maatschappij en waarom zou een ander dat niet kunnen.
tuurlijk ben ik het er ook mee eens dat alles veel te duur is tegenwoordig en dat het moeilijk is om goedkoop aan een woning te komen en daar moet wat aan gedaan worden alleen zie ik kraken niet als de oplossing daarvoor en zoals waar dit topic over gaat met geweld kraken ben ik het al helemaal niet mee eens.

Omdat zij een ander soort oplossing zoeken.

Gepost door ifor op 08-03 om 14:37Ik snap niet dat iemand zich 33 uur per dag uit de naat werkt om vervolgens de 'baas' een veelvoud van wat een complete ploeg opstrijkt te zien verdienen.

Flikker die gast eruit en fiks het met zijn allen. Het is zo simpel én het kan(

Dat slaat nergens op, je snapt toch wel dat een 'baas' een coördinerende functie heeft.
Ik zet 'baas'tussen ' ', omdat hij ook meer als een collega wordt gezien tegenwoordig.
Gepost door: crackrock gepost: 08-03-2008 19:03:55
denk jij niet dat je het samen met al je collega's net zo goed of beter kan regelen?
misschien kost dit iets meer tijd en moet je meer nadenken, maar je hoeft sowieso ook minder te werken omdat er niet een of andere klootzak 5 keer zo veel verdient en waarschijnlijk minder dan jij hoeft te doen.
Gepost door: tennisgek gepost: 08-03-2008 19:23:32
Denk is aan die Duitse fietsenfabriek of de film 'the take'. Managers en andere 'leiders' zijn lang zoveel nodig.
Gepost door: djcheminee gepost: 08-03-2008 19:56:58
Gepost door crackrock op 08-03 om 19:03denk jij niet dat je het samen met al je collega's net zo goed of beter kan regelen?
misschien kost dit iets meer tijd en moet je meer nadenken, maar je hoeft sowieso ook minder te werken omdat er niet een of andere klootzak 5 keer zo veel verdient en waarschijnlijk minder dan jij hoeft te doen.

Denk je niet dat als een baas veel zou verdienen met niks doen, hij er een werknemer uit zou mikken, zodat hij in die tijd dat hij anders niks doet, wel wat doet en ook nog eens extra loon kan vangen?
Gepost door: noose gepost: 14-03-2008 23:15:29
Gepost door crackrock op 08-03 om 19:03denk jij niet dat je het samen met al je collega's net zo goed of beter kan regelen?

dan doe je dat toch? begin met je vrienden een eigen bedrijf, zonder dat één iemand de winst mag opeisen. Dat kan gewoon hoor.
Tenzij je bedrijf niet blijkt te werken. Kom je er gelijk achter of jouw ideeën kloppen.
Gepost door: noose gepost: 14-03-2008 23:20:16
Gepost door ifor op 08-03 om 13:03Wat? Ik heb het hier niet over loonslaven die niet beter weten en zich graag door het systeem laten naaien. Met deze mensen kan je slechts medelijden hebben. Zoals ook met jou.

Alles kan makkelijker, solidairder en goedkoper; maar we laten ons graag door het systeem vangen...

Loonmatiging? Afschaffen hypotheekaftrek boven de zes ton!

HRA volledig afschaffen in ruil voor verlichting van alle inkomensbelastingen is een goede stap. Maar ja dat willen sociale dieven niet. Die willen graag gewoon nog meer geld van andere mensen hebben, omdat ze zelf niet rijk genoeg zijn naar hun mening.

als je loon krijg, ben je geen slaaf.
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9]
Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Nieuws&politiek-forum.

© copyright 2002 - 2019 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew