Forum

Forum - Games&computers - Gran turismo 5 telt 1.000 wagens en verschijnt dit jaar’

Gran turismo 5 telt 1.000 wagens en verschijnt dit jaar’
Gepost door: streetpunker gepost: 24-08-2009 19:10:48
‘Gran Turismo 5 telt 1.000 wagens en verschijnt dit jaar’
Uitgegeven: 24 augustus 2009 14:22
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2009 14:22

HAARLEM - Via een brochure die Sony tijdens de GamesCom in Keulen uitdeelde wordt duidelijk dat Gran Turismo in het vierde kwartaal van dit jaar zal verschijnen.

© GamezOntwikkelaar Polyphony Digital maakt verder bekend dat de game over 1.000 wagens zal beschikken.

Naast het aantal wagens en de releaseperiode weten we nu ook dat de racegame over 20 verschillende tracks zal beschikken waarmee 60 verschillende parcoursen ontstaan door variaties in de lay-out van de tracks.

Dat maakt de ontwikkelaar op haar website bekend in een artikel dat kort na de publicatie weer offline werd gehaald.

In het Japanse artikel werd verder nog gesproken over de mogelijkheid voor de speler om zijn eigen soundtrack samen te stellen en werd duidelijk dat 170 van de 1.000 wagens over een volledig interieurmodel zullen beschikken.

Onder de aanwezige wagens zullen zich ook enkele hybride en elektrische voertuigen bevinden. Zo kunnen we straks onder meer racen met de nieuwste Tesla bolide.

Niet lang meer

Afgelopen weekend liet de baas van Polyphony Digital ook al weten dat de release van Gran Turismo 5 niet meer lang op zich zal laten wachten.

Op dit moment wordt er volgens Kazunouri Yamauchi hard gewerkt om de PSP-versie op tijd af te krijgen maar niet lang daarna zal ook het vijfde deel in de winkels moeten verschijnen.

“We zijn zeer dankbaar voor al die mensen die geďnteresseerd zijn in Gran Turismo 5”, zei Yamauchi. “En de game zal niet veel later dan Gran Turismo PSP verschijnen.”

Tijdens de Tokyo Game Show van volgende maand wordt meer duidelijkheid verwacht rond de releasedatum van deze exclusieve PlayStation 3-titel.

© Gamez

beter dat is nog is goed nieuws.
Gepost door: wilco gepost: 24-08-2009 19:35:34
nou hoera!
Gepost door: lieveranoniem gepost: 06-09-2009 20:28:43
ik speel zelf nooit spellen. Mijn vrouw en ik maken altijd lange romantische strandwandelingen, laatst ook weer gedaan.
Gepost door: gerrit gepost: 07-09-2009 09:38:15
nou hoera!
Gepost door: lowieke gepost: 07-09-2009 09:47:04
Gepost door lieveranoniem op 06-09-2009 20:28:43ik speel zelf nooit spellen. Mijn vrouw en ik maken altijd lange romantische strandwandelingen, laatst ook weer gedaan.

Wel knap dat je een vrouw hebt dan.
Gepost door: streetpunker gepost: 07-09-2009 13:53:30
ik niet dat ie echt 11 is

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Games&computers-forum.

© copyright 2002 - 2018 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew