Forum

Forum - Games&computers - God of war3

God of war3
Gepost door: heidi gepost: 22-04-2010 09:30:06
wie heeft zich al meester gemaakt over de griekse goden in dit godelijke laatste deel (of toch niet?) van de god of war trilogy en wat vonden we ervan?
Gepost door: streetpunker gepost: 22-04-2010 12:22:53
kutspel teminste de demo wel
Gepost door: andy gepost: 22-04-2010 16:51:12
Kan het me moeilijk voorstellen, gezien GOW1 en 2 super waren. Grafisch en gameplay helemaal top, gezien dezelfde studio deel 3 uitbrengt zou het me verbazen dat het ineens slecht is.
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat je dit soort games niet trekt(Slash, met verhaal), en het dus afzeikt....
Gepost door: gerrit gepost: 22-04-2010 17:03:29
ik trek het slecht omdat het playstation only is
oftewel LAME!
Gepost door: wilco gepost: 22-04-2010 17:13:47
playstation?
daar heb ik laatst eens een poging op gedaan, maar wat een onfatsoenlijke kutcontrollers zeg!
Gepost door: gerrit gepost: 22-04-2010 17:15:42
+10000000000000000
Gepost door: andy gepost: 22-04-2010 17:17:10
Dit soort discussies voer ik wel op gamespot, ajuus!
Gepost door: gerrit gepost: 22-04-2010 17:56:41
doei he flapdrol!
Gepost door: streetpunker gepost: 22-04-2010 19:40:04
Gepost door wilco op 22-04-2010 17:13:47playstation?
daar heb ik laatst eens een poging op gedaan, maar wat een onfatsoenlijke kutcontrollers zeg!

toch raar dat mensen met ps3 hetzelfde zeggen van de xbox controller haha.

Gepost door andy op 22-04-2010 16:51:12Kan het me moeilijk voorstellen, gezien GOW1 en 2 super waren. Grafisch en gameplay helemaal top, gezien dezelfde studio deel 3 uitbrengt zou het me verbazen dat het ineens slecht is.
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat je dit soort games niet trekt(Slash, met verhaal), en het dus afzeikt....

1 en 2 nooit gespeelt en en 3 alleen de demo en dat vond ik niet overtuigend genoeg om de hele versie te halen.
Gepost door: duip gepost: 22-04-2010 22:30:47
1 en 2 uitgespeeld, vind het echt een geweldig spel! van 3 heb ik een avondje de intro gespeeld en nog een stukje verder. Maar helaas, ik heb geen PS3 dus wordt op niet spelen of binnenkort een weekendje de PS3 van een vriend jatten.
Gepost door: negativecreep gepost: 22-04-2010 23:37:39
Op die playstation controller zitten op de plaats waar de joystick hoort te zitten nog steeds die vier gekke puntjes om mee te sturen die niemand gebruikt en om bij die stick te komen moet je je duim in een verlepte houding naar binnen draaien. Ik vind het ook niks.

Flink balen dat dit ps3 only is aangezien ik een xbox heb, zou hem zeker gekocht hebben.
Maar ach, ff wachten op Red Dead Redemption, dat wordt nog 10 keer mooier.
Gepost door: egel gepost: 22-04-2010 23:45:31
Ja! En Mafia 2 wordt ook erg gaaf!
Gepost door: wilco gepost: 23-04-2010 09:20:32
hoe kan je in godsnaam een spel spelen als je vinger van de triggerbutton afschiet, en de de joysticks zo geplaats zijn dat je er blijvende klachten op na houdt na een avondje cod mw2?
Gepost door: heidi gepost: 23-04-2010 10:27:37
ach ja dat met de controlers houd je altijd tis maar net wat je gewend bent maar omdaarom een console af te zijken... na een paar uur zou je het wel in je vingers hebben dus ja

maar tis wel aan te raden om eerst de eerste 2 god of wars te spelen voor je aan deze start je kan hem wel zo spelen en het verhaal snappen (tis geen wiskunde) maar komt toch erg veel trug uit de eerste 2 dus als je alles 100% wil snappen speel de eerste 2 en zowizo die zijn nog steeds erg goed en nu ook in HD voor playstation3 dus wat let je

vond aan dit einde aleen jammer de eindslag met zeus had toen dat begon echt verwacht dat de game nu alles op alles zou zetten om de meest brute actie ooit te laten zien helaas werd het een meer emo strijd met kratos zelf (wel weer met een zeer bruut en bloederig eind) maar de intro scene word helaas niet evenaard in de game nu maar hopen dat dit niet echt de laatste is tja ze hebben de duer wel dicht gedaan met dit deel maar niet op slot
maar om dit deel te overtreven? mischien maar gewoon zo laten word het ook niet zo uitgemolken als tombraider ofzo en blijft het een briljante trilogy
Gepost door: lowieke gepost: 23-04-2010 11:56:10
Hij is keeeeeihard!! Is deel 1 en 2 op ps3 nou heel kut?? Ik hoor van meerdere mensen dat het gewoon ps2 op ps3 is en alleen de tussenfilmpjes mooi gemaakt...
Gepost door: andy gepost: 23-04-2010 12:11:10
Jonge, als je op youtube zou kijken, en een beetje game sites in de gaten zou houden. Zou je weten dat de hele game voor de PS3(GOW1-2) geretouched is.
Gepost door: heidi gepost: 23-04-2010 13:11:35
ja ze hebben de framatie omhoog gegooid hij loopt dus sneller en soepeler en alles is in HD en dat verschil zie je wel af aan de hele game tja als je ps3 graphics gaat verwachten dat zou teveel werk zijn en dan is het ook geen opgepoetste versie meer maar een re-make en dat is heel wat anders maar ik vond dat ze wel knap werk hebben geleverd met hoe het was en nu uitziet je moet zelf weten of je je geld hier aan wilt uitgeven ik heb hem wel en heb er geen spijt van
jammer dat ps2 games niet gewoon op de ps3 draaien dus dan is dit wel een goed alternatief en het ziet er nog beter uit ook aleen betaal je weer voor iets dat je al had maar das ieder zijn kueze
Gepost door: lowieke gepost: 23-04-2010 15:41:10
Hmm ok. Denk dat ik die eerste 2 achterwege laat, 2 keer exact hetzelfde spel is beetje overbodig...thanks
Gepost door: wilco gepost: 23-04-2010 15:58:40
Gepost door heidi op 23-04-2010 10:27:37ach ja dat met de controlers houd je altijd tis maar net wat je gewend bent maar omdaarom een console af te zijken... na een paar uur zou je het wel in je vingers hebben dus ja

maar tis wel aan te raden om eerst de eerste 2 god of wars te spelen voor je aan deze start je kan hem wel zo spelen en het verhaal snappen (tis geen wiskunde) maar komt toch erg veel trug uit de eerste 2 dus als je alles 100% wil snappen speel de eerste 2 en zowizo die zijn nog steeds erg goed en nu ook in HD voor playstation3 dus wat let je

vond aan dit einde aleen jammer de eindslag met zeus had toen dat begon echt verwacht dat de game nu alles op alles zou zetten om de meest brute actie ooit te laten zien helaas werd het een meer emo strijd met kratos zelf (wel weer met een zeer bruut en bloederig eind) maar de intro scene word helaas niet evenaard in de game nu maar hopen dat dit niet echt de laatste is tja ze hebben de duer wel dicht gedaan met dit deel maar niet op slot
maar om dit deel te overtreven? mischien maar gewoon zo laten word het ook niet zo uitgemolken als tombraider ofzo en blijft het een briljante trilogy

"in de vingers hebben" is een hele gewaagde opmerking als het gaat over de "controller" van de ps3

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Games&computers-forum.

© copyright 2002 - 2018 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew