Forum

Forum - feedback - Punx.Nl = marnix.Nl

[1] [2] [3]
Punx.Nl = marnix.Nl
Gepost door: pureandsimple gepost: 17-06-2010 16:43:06
Ach... Peter en David zijn volgens mij de enigen daar die ooit Engelse les hebben gehad. De gemiddelde review in dat verstandelijk gehandicapten-Engels kan m'n nichtje van zes ook nog wel via google translate voor elkaar krijgen.
Belangrijker: hoe fukkin' ruig is (was) Union Town!!
Gepost door: andy gepost: 17-06-2010 16:45:51
Mooie omzeiling van het feit dat iemand je net een leeghoofd noemt
Gepost door: effehoor gepost: 18-06-2010 08:45:38
Gepost door ltgdaan op 17-06-2010 16:32:42
Gepost door effehoor op 16-06-2010 23:16:45
Gepost door tedje86 op 16-06-2010 19:25:25punx.nl was al gedoemd bij de oprichting, eerste paar weken gingen nog wel. Maar toen kwam ineens de zwakbegaafde brigade uit Midden Nederland op deze website en toen ging het ten onder.

quoted for truth.

Nou, ik moet zeggen dat ik de punx.nl reviews boven die van Asice verkies; Union Town, 5 van de 5 sterren... Peter, kom op zeg!

Baasje, je had toch wel door dat het een grap van mij was. Ik lees de reviews van Marnix erg graag en jat er wel eens uit als ik geen zin heb om na te denken over de zoveelste marginale plaat waar ik niets over weet te vertellen. Verder weet ik het nu wel dat je het structureel niet met mij eens bent en dat je heel veel waarde hecht aan die klotesterren (die van mij vandaag nog weg mogen, net als die punten op punx.nl).

En die Union Town plak is gewoon heel erg goed.
Gepost door: pureandsimple gepost: 18-06-2010 09:07:49
Hoe suf is de eeuwig terugkerende discussie of marginale Born from Pain rip-offs wel 3,5 ster moeten krijgen (of 70 punten) als die redelijk goede poppunk plaat er maar 3 (of 60 punten) krijgt. Beetje de metal, hardcore en indierock gaan vergelijken op basis van een puntensysteem en miepen dat je 'em wel een half puntje hoger vindt scoren.... Eigenlijk slaat het nergens op (ook al is een beetje zeveren over een album altijd wel ok)
Dat daargelaten geloof ik wel dat het een extraatje KAN zijn (maar vaak niet is). Als ik twee platen, in hetzelfde straatje, heel erg goed vind kan het verschil tussen een 75 en 85 wel degelijk iets te melden hebben. Eigenlijk werkt zoiets alleen als je consequent dezelfde reviewer hebt. Hebben we hier dus prima geregeld :-p
Gepost door: corjan gepost: 18-06-2010 13:20:51
jo marnix,
ik wil wel zo nu en dan wat metalplaten recenseren hierzo. Qua punk ben ik, zoals je weet, koning wansmaak maar ik durf nog wel wat te zeggen over de extremere genres zoals metal/grindcore e.d..
Mits het bij een paar plaatjes per maand blijft ben ik er wel voor te porren!
kusje
[1] [2] [3]
Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het feedback-forum.

© copyright 2002 - 2018 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew