Forum

Forum - Nieuws&politiek - Tentenkamp door uitgeprocedeerde in den haag

[1] [2] [3]
Tentenkamp door uitgeprocedeerde in den haag
Gepost door: precarity_riot gepost: 03-10-2012 07:01:40
Onder het motto "Wij blijven hier! Wij willen onderdak en verblijfsrecht!" voeren uitgeprocedeerde in een vorm van een tentenkamp al 2 weken actie in Den Haag. Zij hebben geen papieren en onderdak.

Dekens, schone kleding, eten/drinken zijn van harte welkom.
Natuurlijk kun je ook langs komen om eens een praatje te maken.

Hieronder een folder (A4 + 2x vouwen) over de actie.

Ook kun je de actie volgen via Facebook: http://www.facebook.com/rechtop.bestaan

Gepost door: precarity_riot gepost: 03-10-2012 07:02:55
Ook in A'dam is er een tentenkamp, binnenkort (heel snel) volgt een actie: https://www.indymedia.nl/node/8881
Gepost door: livingfortoday gepost: 04-10-2012 20:44:36
Haha keiharde migratiebeleid? Nederland zou wat van AustraliŽ mogen leren wat immigratie betreft.
Gepost door: dechaotik gepost: 04-10-2012 22:25:36
Ik denk dat jij je ff wat beter mag gaan verdiepen in hoe dat migranten beleid in NL nou precies in elkaar steekt voordat je weer poep gaat praten...
Gepost door: valentijnzda gepost: 05-10-2012 09:49:30
nou het is wel bekend van australie dat je aan bepaalde eisen, zoals een banksaldo van minstens 5000 australische dollars moet hebben en een goeie reden en werk en huisvesting, anders kom je de haven of het vliegveld niet af en zit je binnen 12 uur in een vliegtuig naar je thuis land. en das geen poep praten, das een migratie beleid. vind et zelf ietwat overdreven.. maar goed
Gepost door: dechaotik gepost: 05-10-2012 10:19:08
Livingfortoday zegt dat wij nog wat kunnen leren van Australie mbt hun migranten beleid.

Ik ben het daar niet mee eens. Het migranten beleid hier is koud en hard. Het dwingt menig mens de illegaliteit in.(...) De beste man/vrouw mag zich daar wel eerstl es in verdiepen, want uit zijn opmerking krijg ik het idee dat ie dat helemaal nog niet gedaan heeft, maar wel een dozijn van die one liners klaar heeft liggen voor het geval dat. Daarom vind ik dat ie poep praat.
Dat het beleid in Australie nog killer is weet ik ook. Daarom vind ik ook niet dat ''wij nog wat kunnen leren van het migranten beleid van die Aussies'' We mogen van mij part allemaal es een stuk humaner worden...
Gepost door: newreality gepost: 05-10-2012 11:07:14
HELEMAAL MEE EENS!
Gepost door dechaotik op 05-10-2012 10:19:08Livingfortoday zegt dat wij nog wat kunnen leren van Australie mbt hun migranten beleid.

Ik ben het daar niet mee eens. Het migranten beleid hier is koud en hard. Het dwingt menig mens de illegaliteit in.(...) De beste man/vrouw mag zich daar wel eerstl es in verdiepen, want uit zijn opmerking krijg ik het idee dat ie dat helemaal nog niet gedaan heeft, maar wel een dozijn van die one liners klaar heeft liggen voor het geval dat. Daarom vind ik dat ie poep praat.
Dat het beleid in Australie nog killer is weet ik ook. Daarom vind ik ook niet dat ''wij nog wat kunnen leren van het migranten beleid van die Aussies'' We mogen van mij part allemaal es een stuk humaner worden...

Gepost door: skalto1 gepost: 05-10-2012 16:39:09
als je niet wilt werken heb je ook geen recht op geld, klaar! (mijn mening)
Gepost door: dechaotik gepost: 05-10-2012 20:19:13
Wat DE FUCK heeft dat met dit topic te maken??????????????????????????/
Gepost door: andy gepost: 05-10-2012 21:52:47
Gepost door skalto1 op 05-10-2012 16:39:09als je niet wilt werken heb je ook geen recht op geld, klaar! (mijn mening)

Je bent een domme aap(mijn mening)

Verder helemaal eens met dechaotik, gemeente Den Haag is zelfs zo laag gezonken dat ze het leger des heils hebben opgebeld met de mededeling dat ze het tentenkamp van douche en toilet voorzieningen zouden voorzien en dat het leger ze absoluut niet mocht helpen.
Gepost door: precarity_riot gepost: 06-10-2012 00:11:59
en dat is nog niet alles...
Maargoed, dat beleidsmakers leugens de wereld in helpen is geen nieuws!
Gepost door: precarity_riot gepost: 06-10-2012 00:18:45
Gepost door skalto1 op 05-10-2012 16:39:09als je niet wilt werken heb je ook geen recht op geld, klaar! (mijn mening)

Uitgeprocedeerde willen vaak ook "gewoon meedoen", werken enz. Daar gaat het niet om.
Echter heeft men geen recht om te werken, recht op onderdak, zorg. Het zijn mensen die tussen wal en schip zitten; ze kunnen niets. De politiek doet niets (tot barweinig) aan dit probleem, en daarom komen illegalen vaak op straat terecht en zijn aangewezen op goodwill van mensen.

Dus indd, wat heeft dat met dit topic te maken?
Gepost door: skalto1 gepost: 07-10-2012 21:47:49
ik heb gewoon t idee dat nederland veelste liefdadig is en ja sommige worden inderdaad de criminaliteit ingedreven.
Gepost door: andy gepost: 07-10-2012 22:44:04
Als Nederland zo liefdadig is, waarom worden ze dan de criminaliteit ingedreven?
Gepost door: dechaotik gepost: 08-10-2012 12:46:20
Dat doen ze met liefde, de mensen de criminaltiteit indrijven... Snap dat dan!

Maarre, NL is idd erg liefdadig want ook lui zo dom als jij skalto1 hebben hier ook gewoon stemrecht. Belachelijk vind ik dat!
Gepost door: rageakid999 gepost: 09-10-2012 00:41:09
Jij bent er zeker zo eentje die bij alles wat hem niet aanstaat werk schuw tuig roept?
Ten eerste; deze mensen weel wel werken, ik heb er tot nu toe nog geen 1 gesproken die niet wil werken.
Maar deze mensen mogen niet werken, alleen omdat ze niet de juist papieren hebben.
Door europese verdragen mogen hier trouwens wel mensen uit anderen europese landen komen werken voor een lager loon dan het minimumloon hier. Daarnaast zijn deze mensen aan hun lot overgelaten in een rechtenloos bestaan.

De rest is eigenlijk al gezegd,
Maar als het je zo zeer om geld gaat wil ik je er even nog op wijzen dat veel vluchtelingen uit die regio hoog opgeleid zijn.
En daar zo vandaan zijn gevlucht vanwege geweld & onderdrukking met vaak een rastische achtergrond (zoals bij veel Koerden het geval is) maar ook omdat mensen niet het 'juiste' geloof of de juiste 'stroming' daarvan aanhouden.

Gepost door: yoghurtpunk gepost: 09-10-2012 07:33:16
Wat een verbetering in je spelling ineens! Ga zo door! Misschien wordt het nog eens iets.
Gepost door: precarity_riot gepost: 09-10-2012 09:30:21
Gepost door skalto1 op 07-10-2012 21:47:49ik heb gewoon t idee dat nederland veelste liefdadig is en ja sommige worden inderdaad de criminaliteit ingedreven.

Weet je uberhaupt wel hoe Nederland bv. met mensen met een uitkering (die in een sociaal vangnet zitten) omgaat? Hoe zij omgaan met mensen zonder papieren? Hen wordt het leven echt zuur gemaakt door de overheid! Wake up!

En...bezoek gerust het kamp of kijk eens op de Facebook: http://www.facebook.com/rechtop.bestaan
hier worden regelmatig (foto-)updates geplaatst!
Gepost door: slachtofferhulp gepost: 10-10-2012 19:20:26
Gepost door rageakid999 op 09-10-2012 00:41:09
Jij bent er zeker zo eentje die bij alles wat hem niet aanstaat werk schuw tuig roept?
Ten eerste; deze mensen weel wel werken, ik heb er tot nu toe nog geen 1 gesproken die niet wil werken.
Maar deze mensen mogen niet werken, alleen omdat ze niet de juist papieren hebben.
Door europese verdragen mogen hier trouwens wel mensen uit anderen europese landen komen werken voor een lager loon dan het minimumloon hier. Daarnaast zijn deze mensen aan hun lot overgelaten in een rechtenloos bestaan.

De rest is eigenlijk al gezegd,
Maar als het je zo zeer om geld gaat wil ik je er even nog op wijzen dat veel vluchtelingen uit die regio hoog opgeleid zijn.
En daar zo vandaan zijn gevlucht vanwege geweld & onderdrukking met vaak een rastische achtergrond (zoals bij veel Koerden het geval is) maar ook omdat mensen niet het 'juiste' geloof of de juiste 'stroming' daarvan aanhouden.

Gepost door: gerrit gepost: 14-10-2012 14:34:24
Ragekid die ons wel even komt vertellen hoe het werkt. Dank je! Weten we dat ook weer.
[1] [2] [3]
Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Nieuws&politiek-forum.

© copyright 2002 - 2018 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew