Forum

Forum - Crap - Moppen ?

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9]
Moppen ?
Gepost door: aapjan gepost: 01-09-2006 17:05:13
Orly?
Gepost door: kutchris gepost: 02-09-2006 01:01:49
wat is een klut........een vlagina
Gepost door: dickinhand gepost: 02-09-2006 18:08:41
Gepost door kutchris op 02-09 om 01:01wat is een klut........een vlagina

HA....HA......Ha.?
Gepost door: kutchris gepost: 02-09-2006 20:41:43
hey dickinaars., ik neuk je wijf ( hoop ik dat die "snack" is waarmee je was in het park, is ze al 18? of moet ik me eerst inschrijven bij Ad "als je in Dordt komt sla ik je 100% neer" van de Berg)
Gepost door: dickinhand gepost: 02-09-2006 20:52:46
Gepost door kutchris op 02-09 om 20:41hey dickinaars., ik neuk je wijf ( hoop ik dat die "snack" is waarmee je was in het park, is ze al 18? of moet ik me eerst inschrijven bij Ad "als je in Dordt komt sla ik je 100% neer" van de Berg)

Ja dat ook nog. Ik ben uh morgen in dordt
Gepost door: ber2 gepost: 02-09-2006 22:13:01
staan 2 paarden in de wei.zegt de een: kun jij praten?
zegt de ander: nee.

Gepost door: jippie gepost: 03-09-2006 17:07:48
In welk opzicht?
Gepost door: kutchris gepost: 03-09-2006 23:37:30
dat ik die mongolen neer sla, ik heb iets heel ergs meegemaat met iemand in mn omgeving en deze gasten halen echt het bloed van onder mn nagels....
Gepost door: jippie gepost: 03-09-2006 23:38:06
Vertel.... als het niet te gevoelig ligt.
Gepost door: spikedhairpunk gepost: 04-09-2006 10:56:54
t was tog moppen.. k vind ut niet eens grappig die hele pedo party nie.. van mij mag je ze de tering in ramme gore viespueken
Gepost door: worldwidepunx gepost: 04-09-2006 11:04:57
er liggen 3 homo's in bad, 1tje laat een scheet. welke?

de achterste
Gepost door: worldwidepunx gepost: 04-09-2006 11:10:19
2 negers rijden in een vrachtwagen door belgiŽ, ze vervoeren 8.000.000 negerzoenen. maar ineens springt er een hert over de weg, en de neger achter het stuur probeert het hert te ontwijken en draait zijn stuur helemaal om. de vrachtwagen schaart en rolt vervolgens 3 keer over de kop, de negers worden uit de cabine geslingerd en liggen bewusteloos op de grond, overal waar je maar kon kijken liggen negerzoenen.
na een tijdje kwamen er twee belgen aangelopen, de ene belg kijkt in het rond en ziet de twee negers en al die negerzoenen, dan ineens begint hij al die negerzoenen kapot te stampen. de andere belg vraagt: "waarom doe je dat?" zegt de ene belg SNEL!! HELP MEE!! ER ZIJN ER AL 2 UITGEKOMEN!!
Gepost door: lippenstiftloeder gepost: 04-09-2006 17:11:14
Gepost door worldwidepunx op 04-09 om 11:102 negers rijden in een vrachtwagen door belgiŽ, ze vervoeren 8.000.000 negerzoenen. maar ineens springt er een hert over de weg, en de neger achter het stuur probeert het hert te ontwijken en draait zijn stuur helemaal om. de vrachtwagen schaart en rolt vervolgens 3 keer over de kop, de negers worden uit de cabine geslingerd en liggen bewusteloos op de grond, overal waar je maar kon kijken liggen negerzoenen.
na een tijdje kwamen er twee belgen aangelopen, de ene belg kijkt in het rond en ziet de twee negers en al die negerzoenen, dan ineens begint hij al die negerzoenen kapot te stampen. de andere belg vraagt: "waarom doe je dat?" zegt de ene belg SNEL!! HELP MEE!! ER ZIJN ER AL 2 UITGEKOMEN!!

hahahahahaha
Gepost door: calmlikeabomb gepost: 04-09-2006 17:35:43
Gepost door worldwidepunx op 04-09 om 11:102 negers rijden in een vrachtwagen door belgiŽ, ze vervoeren 8.000.000 negerzoenen. maar ineens springt er een hert over de weg, en de neger achter het stuur probeert het hert te ontwijken en draait zijn stuur helemaal om. de vrachtwagen schaart en rolt vervolgens 3 keer over de kop, de negers worden uit de cabine geslingerd en liggen bewusteloos op de grond, overal waar je maar kon kijken liggen negerzoenen.

hahah geniaal
Gepost door: slacker gepost: 04-09-2006 18:26:32
Een schapenboer had een probleem. Zijn schapen wilden namelijk maar niet zwanger raken. Meerdere malen geprobeerd met een ram maar steeds geen resultaat. Hij vraagt aan zijn buurman of hij nog goeie ideeŽn heeft. Hij vertrouwd hem een geheim toe. Hij moest de klus zelf klaren. Als de schapen de volgende dag op hun rug lagen met de poten omhoog kon je er zeker van zijn dat ze zwanger waren. De boer had niks te verliezen en laadt zijn schapen in de vrachtwagen. Hij rijdt naar een verlaten landweggetje en geeft al zijn schapen eigenhandig een flinke beurt. 's Avonds komt de boer gebroken thuis en kruipt meteen onder de wol. helaas de volgende dag staan alle schapen nog op hun pootjes. Kwaad laadt hij weer de schapen in de vrachtwagen, rijdt naar de verlaten landweg en neukt al zijn schapen wel 3 keer. Thuisgekomen hijst de man zich in bed en valt in een diepe slaap. 's Morgens heeft de boer de puf niet meer om uit zijn bed te komen en vraagt aan zijn vrouw te kijken hoe de schapen er bij liggen.
Nou gewoon zegt de boerin
Wat nou gewoon antwoord de boer
Ze zitten allemaal in de vrachtwagen en ťťn is er aan het toeteren of je een beetje op wilt schieten
Gepost door: kutchris gepost: 04-09-2006 20:22:33
Gepost door worldwidepunx op 04-09 om 11:04er liggen 3 homo's in bad, 1tje laat een scheet. welke?

de achterste

hahahahahahahahahaha
Gepost door: dickinhand gepost: 04-09-2006 20:23:43
Gepost door kutchris op 04-09 om 20:22
Gepost door worldwidepunx op 04-09 om 11:04er liggen 3 homo's in bad, 1tje laat een scheet. welke?

de achterste

hahahahahahahahahaha

chris zie je nou dat ik die scheet liet
Gepost door: kutchris gepost: 04-09-2006 20:29:32
gaat een man naar de dierenwinkel en zegt tegen de verkoper: " meneer ik zoek een leuk honde voor mn vrouw en kinders" zegt die verkoper ik heb alleen die daar nog en wijst naar een hok in de hoek. Zit me daar toch een grote bouvier, dus die man zegt logischerwijs, ja daaaaaggg das toch nix voor mn kinders...dus die dierenwinkeldildo, nee joh kijk maar, dus hij laat die hond allemaal kunstjes doen, dus die man heb zoiets van nou ja kan het wel proberen. Goed zegt die verkoper , wel 1 ding.....praat nooit maar dan ook nooit duits tegen deze hond...Duits zegt die man....let op zegt de verkoper...DAS TELEFOON! ...dus die hond staat stokstijf, briest en vliegt naarde telefoon en vreet hem helemaal kapot....dus die man, nou ja als dat alles is en bovendien praten we nooit duits....dus hij die hond mee. thuis gekomen wordt ze vrouw helemaal gek, wat heb jij nou gekocht?!? die man, nix aan de hand schat, kijk maar ....en hij laat die hond allemaal kunstjes doen, kinderen derbij , prima allemaal....maarih schat , praat nooit duits tegen deze hond....dus die vrouw huh??., die man...DAS TELEFOON!...dus die hond als een gek naar de telefoon, vreet hem helemaal kapot...zegt die vrouw, das klote!
Gepost door: kutchris gepost: 04-09-2006 20:32:39
Gepost door jippie op 03-09 om 23:38Vertel.... als het niet te gevoelig ligt.

Een marokaanse vriend, geadopteerd omdat hij in Marokko zwaar was mishandeld door zn vader, en zn pleegvader hier in nederland, notabene een wethouder, misbruikt hem nog ff daarovereen en gaat, terwijl hij had bekend in een opgenomen telefoon gesprek, natuurlijk vrij uit hier...vandaar mijn irritatie jegens de pedo partij, maar idd is dit het verkeerde topic waarin ik het hier over heb, sorry daarvoor
Gepost door: jippie gepost: 04-09-2006 20:38:01
Ah joh, af en toe je hart uitstorten is okay.

Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter: 'ruim je het ook zelf op?'
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9]
Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Crap-forum.

© copyright 2002 - 2018 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew