Forum

Forum - Crap - Skankende marokkanen?

[1] [2] [3] [4]
Skankende marokkanen?
Gepost door: kutchris gepost: 25-06-2007 20:07:42
Gepost door marrkus op 25-06 om 20:05Kijk wat voor graf personen bij de lijnbaan lopen hier in dordt afschieten serieus slaan mensen van hun scooter omdat ze scooter teveel lawaai maak bij popcentrale

ik denk dat Geert nog wel een plekje voor je vrij heeft.
Gepost door: marrkus gepost: 25-06-2007 20:13:19
Ik ben totaal niet racistisch, alleen der loop een aantal tuig bij als we nu over nederlanders gaan beginnen kunnen we 10 topics omhoog kijken bij nieuws
Gepost door: streetpunk0i gepost: 25-06-2007 22:54:38
skanken??
haha die mislukte ali b met dat petje kan wel goed dansen
Gepost door: agnosticfronter gepost: 26-06-2007 02:17:35
Zaken van alle dag he, je kunt ook je kop in t zand steken en net doen of er niets aan de hand is.
Je zou er misschien goed aan doen om eens wat beter te schrijven, plus ik denk dat jouw denkniveau allang naadje is door je geblow.
Gepost door: walnoot gepost: 26-06-2007 07:13:31
Gepost door agnosticfronter op 26-06 om 02:17Zaken van alle dag he, je kunt ook je kop in t zand steken en net doen of er niets aan de hand is.
Je zou er misschien goed aan doen om eens wat beter te schrijven, plus ik denk dat jouw denkniveau allang naadje is door je geblow.

Het zijn niet aleen Marrokanen die rotzooi maken!
In Haarlem word de grootste rotzooi uitgehaald door blanke hollanders.
Of die klote jeugd in dorpen als Urk enz. met hun rechtse nationalistische idealen die ook niet stil zitten.

Met andere woorden! kijk naar daden en niet naar afkomst van een persoon.
Gepost door: calmlikeabomb gepost: 26-06-2007 09:20:03
lul niet zo stom want de meeste criminaliteit komt nog steeds van de marokaanse jeugd hier in nederland.
En zolang de regering net zo achterlijk denkt als jullie en hun kop in het zand steken met het idee "ach er zijn ook nederlanders die zo doen". gebeurd er niets.
Ga nou maar weer lekker in de verdediging springen met cliche opmerkingen, maar ik heb met eigen ogen gezien wat marokaanse hangjongeren aanrichten hier in nederland.
Gepost door: zombi gepost: 26-06-2007 14:29:13
Gepost door calmlikeabomb op 26-06 om 09:20lul niet zo stom want de meeste criminaliteit komt nog steeds van de marokaanse jeugd hier in nederland.
En zolang de regering net zo achterlijk denkt als jullie en hun kop in het zand steken met het idee "ach er zijn ook nederlanders die zo doen". gebeurd er niets.
Ga nou maar weer lekker in de verdediging springen met cliche opmerkingen, maar ik heb met eigen ogen gezien wat marokaanse hangjongeren aanrichten hier in nederland.

besef even dat je het als rijke blanke nederlander eigenlijk niet slecht hebt. er is een rede dat ze op straat rondhangen.
Gepost door: mary gepost: 26-06-2007 14:31:45
chill man..als we nou met zn allen lekker int zonnetje gaan zitten met onze beentjes in de lucht...gezellig drankjes drinken en niet zo druk maken over andere mensen...maar een beetje over leven na de dood lullen...komt t allemaal wel goed...
de shit van vandaag ligt morgen in de noordzee...
Gepost door: danann gepost: 26-06-2007 14:38:07
Gepost door zombi op 26-06 om 14:29
Gepost door calmlikeabomb op 26-06 om 09:20lul niet zo stom want de meeste criminaliteit komt nog steeds van de marokaanse jeugd hier in nederland.

besef even dat je het als rijke blanke nederlander eigenlijk niet slecht hebt. er is een rede dat ze op straat rondhangen.

nee marokkaanse jongeren hebben het wel slecht denk je ? ik weet wel zeker van niet
Gepost door: zombi gepost: 26-06-2007 14:44:20
Gepost door danann op 26-06 om 14:38

nee marokkaanse jongeren hebben het wel slecht denk je ? ik weet wel zeker van niet
ach je gaat me niet vertellen dat in nederland op straat rondhangen een pretje is. Ik weet het niet. En er wordt maar steeds gedaan alsof het een ramp is dat ze op straat zitten. Mensen kunnen wel eens bang worden. Wel als jij met je skinhead vriendjes op straat zit loop ik ook niet graag langs.
Gepost door: mary gepost: 26-06-2007 14:49:46
kopje cay iemand.??
Gepost door: scummy gepost: 26-06-2007 19:10:36
Gepost door walnoot op 26-06 om 07:13
Met andere woorden! kijk naar daden en niet naar afkomst van een persoon.

ik weet ook wel dat nederlanders zich ook niet altijd gedragen maar mensen van andere komaf vallen gewoon sneller op als het om criminaliteit gaat
en het valt mij op dat het regelmatig (niet alleen marokaanse en zeker niet alle) moslims zijn die er een zooitje van maken, als we kijken naar chinezen, daar hoor je nauwelijks wat over terwijl die er ook in grote getalen zijn
en wat dit filmpje betreft? deze marokanen zijn toch niet verkeerd bezig??
Gepost door: danann gepost: 26-06-2007 19:22:30
Gepost door zombi op 26-06 om 14:44
Gepost door danann op 26-06 om 14:38

ach je gaat me niet vertellen dat in nederland op straat rondhangen een pretje is. Ik weet het niet. En er wordt maar steeds gedaan alsof het een ramp is dat ze op straat zitten. Mensen kunnen wel eens bang worden. Wel als jij met je skinhead vriendjes op straat zit loop ik ook niet graag langs.

ik hang ook veel op straat, ook wel met 'allochtone jongeren' maar wij hebben het geen van allen slecht, weet je, als je gewoon een baantje hebt en je steentje bijdraagt aan de maatschappij en daarnaast gewoon veel met je vrienden, familie, hobbys en je partner omgaat is er niks aan de hand !
Gepost door: stinkbeer gepost: 26-06-2007 22:06:42
Gepost door mary op 26-06 om 14:31chill man..als we nou met zn allen lekker int zonnetje gaan zitten met onze beentjes in de lucht...gezellig drankjes drinken en niet zo druk maken over andere mensen...maar een beetje over leven na de dood lullen...komt t allemaal wel goed...
de shit van vandaag ligt morgen in de noordzee...

hulde
Gepost door: calmlikeabomb gepost: 26-06-2007 23:31:01

1. Ik ben niet rijk, ik werk hard voor mijn geld
2. die hangjeugdmarokanen zouden hetzelfde moeten doen inplaats van hangen
3. Het ligt niet aan de "rijke blanke nederlanders" dat die lui op straat hangen, mensen beroven, aftuigen bedreigen of terroriseren
Gepost door: agnosticfronter gepost: 26-06-2007 23:33:33
Zo mensen, ik moest lullen als Brugman want de boel zat al op slot.
Thx Ifor.
Gepost door: jelleonparole gepost: 26-06-2007 23:38:31
Ik word later ook marokkaan.
Gepost door: ifor gepost: 27-06-2007 01:49:16
het gaat hier over skankende marokanen en niet over blowen...ontopic, anders gaat het weer dicht
Gepost door: walnoot gepost: 27-06-2007 08:37:07

Dat is gewoon realiteit, maar dat zal een bekrompe rechtse boer als jij wel weer niet snappen!
Gepost door: nhique gepost: 27-06-2007 13:11:11
Gepost door jelleonparole op 26-06 om 23:38Ik word later ook marokkaan.

[1] [2] [3] [4]

Dit topic is gesloten je kunt niet meer reageren.
Terug naar het Crap-forum.

© copyright 2002 - 2018 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew