Forum

Forum - Algemeen - Tattoo & piercing topic.

<<< [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] ... [278] >>>
Tattoo & piercing topic.
Gepost door: punkpoepzak gepost: 08-05-2006 22:48:25
Gepost door skameisje op 08-05 om 21:29
Gepost door punkpoepzak op 08-05 om 21:26
Gepost door skameisje op 08-05 om 20:57Jub, Ookal heb je toestemming en shit doen ze het nogsteeds niet. Maar ik wl 'm cht z graag

moet je t in afoort doen, of harderwijk,, doen ze het wel onder de 16,, utrecht btw ook alst goed is
Heb je adresje?

afoort sowieso : http://www.corral.nl
de rest zoek ik wel op maar daar moet je maar ff over PM-en ofso
Gepost door: punkpoepzak gepost: 08-05-2006 22:50:00
Gepost door myrte op 08-05 om 22:14
Gepost door skameisje op 08-05 om 21:29
Gepost door skameisje op 08-05 om 20:57Jub, Ookal heb je toestemming en shit doen ze het nogsteeds niet. Maar ik wl 'm cht z graag

moet je t in afoort doen, of harderwijk,, doen ze het wel onder de 16,, utrecht btw ook alst goed is
Heb je adresje?

heb je het over OK Corral?

jep
Gepost door: punkpoepzak gepost: 08-05-2006 22:50:12
heb ik ook mn navel laten piercen
Gepost door: myrte gepost: 08-05-2006 22:50:37
wat een fucking enge toko is dat zeg
Gepost door: punkpoepzak gepost: 08-05-2006 22:53:45
haha wattan??
Gepost door: berserkr gepost: 08-05-2006 22:53:51
Gepost door ketter op 08-05 om 20:37Overdaad schaadt naar mijn idee, hoewel dat plaatje best pimp is. Moet je ook 't type voor zijn lijkt me.
Kheb zelf wel altijd 'n mjolnir tattoo willen hebben. Komt er missch nog wel es van.

waar moet ik hem prikken Frank????
Gepost door: hob gepost: 08-05-2006 22:55:22
mjolnir?
Gepost door: effehoor gepost: 08-05-2006 22:56:11
Gepost door misterbierfust op 08-05 om 22:13dit is ook afgelopen weekend , colega van me pa die iets over zijn neit heen liet zetten
harde baas

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Hee gozert, voor 50 eurootjes zet ik hem wel effuh erop. neej, gewoon aan huis, effuh langskommuh. De honden doen niets. Nee, niks gesteriliseerd. Gewwon al eens gebruik en niks noppes nada gebeurd. Nee geen zalf opsmeren. Goed latuh indroguh. Een mooie tribal voor jou knul.

Overigens, vodka. Cool plaatje van die boomkikker maar ik zou hem niet op een forum zetten met allemaal kids die snakken naar een goed ontwerp en dan deze maar kiezen bij gebrek aan beter.
Gepost door: hoppakee gepost: 08-05-2006 23:26:29
Gepost door vodka op 08-05 om 22:19deze boomkikker zou ik de 31e laten zetten, maar heb vanmiddag afgezegd.. twijfelde nog te erg, terwijl ik 'm al 2 jaar wil ofzo, haha
(Afbeelding)
elleke gaat nu in mijn plaats de 31e haar kersje laten zetten!!

wat jammer dat je toch twijfelde aangezien je m al 2 jaar wilt.
ik twijfelde de eerste keer ook, maar ben toch naar binnen gegaan met mn ontwerp.

Gepost door: henk-jan gepost: 09-05-2006 03:11:16
Fliker toch op met je tattoos, dat is zooooo 2005.
Gepost door: skameisje gepost: 09-05-2006 07:14:27
Gepost door misterbierfust op 08-05 om 21:29

Nee maar Van m'n vader vind ik toch wel heel wat anders dan gewoon even een afbeelding

ken ook wel wat mensen die het doen ,
die het ook goed kunnen , alleen de verandwoording is wel voor jouw natuurlijk , eens erop en het ken er nie meer af , tis nie zon chocomel stikkertje dat je ff op je lijf plakt hehe

Gepost door: skameisje gepost: 09-05-2006 07:21:47
godver, die ging fout
Gepost door: miep gepost: 09-05-2006 07:48:45
Sorrie, maar ik vind het echt vreselijk fout dat je op je 14e een tattoo wil laten zetten, hoeveel betekenis het dan ook voor je heeft.

Juist daarom kan je best even wachten tot je in ieder geval meerderjarig bent. Ik snap sowieso niet dat tattoozaken minderjarigen prikken, voor mij zou dat een reden zijn niet naar die tent te gaan, het is overduidelijk dat er iets mis mee is.

En de minimale leeftijdsgrens hebben ze niet voor niets ingesteld.
Gepost door: pinky gepost: 09-05-2006 08:09:08
hardstikke eens!
persoonlijk wil ik wel een tatoo maar dan alleen als ik ooit een plaatje tegenkom waarvan ik denk: hell yeah!
zo'n boek doorzoeken omdat je gewoon ''een tattoo'' wil is naar mijn mening hopeloos
Gepost door: skameisje gepost: 09-05-2006 08:15:47
Nja, kun je vinden, toch wil ik 'm en ga ik 'm ook op de een of andere manier laten zetten
Gepost door: sweetskull gepost: 09-05-2006 08:18:24
Gepost door miep op 09-05 om 07:48Sorrie, maar ik vind het echt vreselijk fout dat je op je 14e een tattoo wil laten zetten, hoeveel betekenis het dan ook voor je heeft.

Juist daarom kan je best even wachten tot je in ieder geval meerderjarig bent. Ik snap sowieso niet dat tattoozaken minderjarigen prikken, voor mij zou dat een reden zijn niet naar die tent te gaan, het is overduidelijk dat er iets mis mee is.

En de minimale leeftijdsgrens hebben ze niet voor niets ingesteld.

Nee vind ik niet.
Ik heb ook op mn 15e mn eerste tattoo laten zetten.
Op mn 16e mn 2e. En met die shop is zeker niks mis.
King of kings vind ik persoonlijk 1 van de beste shops zijn heel netjes in hun werk, heb veel positiefs gehoord over de shop.
Waarschijnlijk dachten ze wel dat ik wat ouder was ofzo. Maar ik denk dat je niet over alle shops moet zeggen dat als ze minderjarigen prikken dat er dan meteen iets mis is :-)
Gepost door: vodka gepost: 09-05-2006 08:22:54
Gepost door hoppakee op 08-05 om 23:26
Gepost door vodka op 08-05 om 22:19deze boomkikker zou ik de 31e laten zetten, maar heb vanmiddag afgezegd.. twijfelde nog te erg, terwijl ik 'm al 2 jaar wil ofzo, haha
(Afbeelding)
elleke gaat nu in mijn plaats de 31e haar kersje laten zetten!!

wat jammer dat je toch twijfelde aangezien je m al 2 jaar wilt.
ik twijfelde de eerste keer ook, maar ben toch naar binnen gegaan met mn ontwerp.

ja, ik wil 'm wel al 2 jaar, maar ik ken mezelf en als ik er eenmaal spijt van krijg, heb ik er ook gelijk GOED spijt van!!
Gepost door: miep gepost: 09-05-2006 08:26:24
Toch doen ze iets fout, het is niet echt normaal dat minderjarige mensen zonder problemen worden geprikt. Er is een minimale leeftijdsgrens ingesteld, dat hebben ze gedaan met een reden. Nu kan je nog zo zeker weten dat je iets heel graag wilt, maakt niet uit, als je het echt zo graag wilt kun je ook wel even wachten tot je 18 bent en het mag.
Ik weet ook niet of ik het wel zo terecht vind dat zo'n shop mag blijven bestaan, ze houden zich niet aan de regels, anderen die zich niet aan de regels houden moeten ook de consequenties aanvaarden.
Gepost door: sweetskull gepost: 09-05-2006 08:38:59
Gepost door miep op 09-05 om 08:26Toch doen ze iets fout, het is niet echt normaal dat minderjarige mensen zonder problemen worden geprikt. Er is een minimale leeftijdsgrens ingesteld, dat hebben ze gedaan met een reden. Nu kan je nog zo zeker weten dat je iets heel graag wilt, maakt niet uit, als je het echt zo graag wilt kun je ook wel even wachten tot je 18 bent en het mag.
Ik weet ook niet of ik het wel zo terecht vind dat zo'n shop mag blijven bestaan, ze houden zich niet aan de regels, anderen die zich niet aan de regels houden moeten ook de consequenties aanvaarden.

Dat ik onder de 18 geprikt kon worden heeft er gewoon mee te maken dat ik 18+ word geschat en heen 17(of toen die tijd 16).
Ik denk dat heel wat jongeren gewoon zeggen dat ze 18 zijn of gewoon de shop binnen stappen en dat ze dan al 18+ worden geschat en er niet meer naar gevraagt word.
Het is ook slecht, maar ik vind niet dat je zo`n shop meteen moet gaan afkraken dat ze iets fouts doen, want hoeveel jongeren doen iets wat eigenlijk niet mag, ik denk dat je dan eerder de minderjarige persoon moet afkraken dan een shop zon shop
Daarnaast heb ik liever een shop die gewoon goed hun werkjes doen en heel erg op hygiene letten en het misschien niet zo streng nemen met de leeftijd, dan een shop die je pas prikt met 18+ en die je niet ken vertrouwen omdat die shop niet erg hygienisch werkt of de tattoo heel lelijk is geworden.
Gepost door: miep gepost: 09-05-2006 09:01:02
Dat ik onder de 18 geprikt kon worden heeft er gewoon mee te maken dat ik 18+ word geschat en heen 17(of toen die tijd 16).
Ik denk dat heel wat jongeren gewoon zeggen dat ze 18 zijn of gewoon de shop binnen stappen en dat ze dan al 18+ worden geschat en er niet meer naar gevraagt word.
Het is ook slecht, maar ik vind niet dat je zo`n shop meteen moet gaan afkraken dat ze iets fouts doen, want hoeveel jongeren doen iets wat eigenlijk niet mag, ik denk dat je dan eerder de minderjarige persoon moet afkraken dan een shop zon shop

Het is de verantwoordelijkheid van zo'n winkel om naar een IDkaart te vragen. Die jongeren zitten ook fout, maar de shop is en blijft verantwoordelijk.

Daarnaast heb ik liever een shop die gewoon goed hun werkjes doen en heel erg op hygiene letten en het misschien niet zo streng nemen met de leeftijd, dan een shop die je pas prikt met 18+ en die je niet ken vertrouwen omdat die shop niet erg hygienisch werkt of de tattoo heel lelijk is geworden.

Daar heb je gelijk in.
<<< [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] ... [278] >>>
Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Algemeen-forum.

© copyright 2002 - 2018 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew