Forum

Forum - Nieuws&politiek - Peter r. De vries en de holloway zaak...

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
Peter r. De vries en de holloway zaak...
Gepost door: hanseyhavok gepost: 06-02-2008 18:15:51
wilt ze volgens mij maar al te graag
Gepost door: streetpunk0i gepost: 06-02-2008 18:49:14
gelukkig heb ik maar weinig van al die hype shit meegekregen omdat wij in t zuiden bezig zijn met belangrijkere dingen in t leven....carnaval!
maar toch, die gast komt mooi weg met een paar maanden brommen en daarna cashen met interviews/boek/schade vergoeding en kan daarna nog lang carnaval vieren
Gepost door: kutchris gepost: 06-02-2008 19:01:12
alleen geen carnaval hier.
Gepost door: vickyleandros gepost: 06-02-2008 19:27:42
potor r do vroos
Gepost door: corine gepost: 06-02-2008 22:10:40
Gepost door hanseyhavok op 05-02 om 23:48ik ging 3 jaar geleden al als joran naar carnaval COO BU MAMA

(Afbeelding)

hahahaha, vette foto!
Gepost door: jelleonparole gepost: 07-02-2008 11:17:39
Gepost door streetpunk0i op 06-02 om 18:49gelukkig heb ik maar weinig van al die hype shit meegekregen omdat wij in t zuiden bezig zijn met belangrijkere dingen in t leven....carnaval!
maar toch, die gast komt mooi weg met een paar maanden brommen en daarna cashen met interviews/boek/schade vergoeding en kan daarna nog lang carnaval vieren

Daarna nog lang carnaval vieren? Komt 'ie dus tch nog in de hel!
Gepost door: streetpunk0i gepost: 07-02-2008 17:44:03
nja als je daarvoor in de hel komt dan moet t maar zo zijn he, gaan we daar weer door hell here we come!
Gepost door: jelleonparole gepost: 07-02-2008 18:50:35
Uhmm, ik bedoel dat carnaval de hel ís.
Gepost door: pissdrunk gepost: 07-02-2008 18:58:16
Gepost door loowiekesausage op 06-02 om 18:06gevangenis met dat tyfus kind

Gepost door loowiekesausage op 06-02 om 13:55zooo vaak hoor je dat er iemand onterecht vast zit, of dat iemand opgepakt is en die heb nog niet bekend, en als ie bekend gelijk gevangenis in. maar bij joran is het een zware bekentenis: MAAAAAAAAAAR wij weten niet of het waar is!!??! boeieeeeeeeeen, als hij het zelf zegt over zich zelf dan is het zo, gevangenis in die hoerenjong

Vertel eens waarom? Want het is geen geldige bekentenis, het deugt namelijk van geen kant en hij was onder invloed.
Gepost door: loowiekesausage gepost: 07-02-2008 22:42:49
het deugt wel want hij is niet onder invloed, als je wiet rookt weet je nog altijd wel wat je zegt. en voor mijn gevoel is er toch duidelijk nu MEER bewijs dat hij wel iets strafbaars heeft gedaan dan dat er bewijs is dat hij het niet heeft gedaan. goed voorbeeld ik zag een keer iemand voor mn ogen doodgestoken worden, die man heeft verteld dat hij dat heeft gedaan, dan word je opgepakt. ze kunnen minstens deze tbs-patient in de gevangenis stoppen en pas vrijlaten als het bewezen is dat hij er geen reet mee te maken heeft.
Gepost door: corine gepost: 07-02-2008 23:56:38
Het is inderdaad juridisch geen geldige betekentenis. Hij heeft het namelijk dat beeldmatriaal illigaal verkregen en ze hebben verder geen bewijs oid en waarschijnlijk zit het weer vol met leugens. En bovendien komt niet zomaar in een TBS kliniek plaatsen. En iemand in de gevangenis stoppen totdat is bewezen dat hij er niks mee te maken heeft, dat slaat echt nergens op.
Gepost door: pissdrunk gepost: 08-02-2008 00:22:52
Gepost door loowiekesausage op 07-02 om 22:42het deugt wel want hij is niet onder invloed, als je wiet rookt weet je nog altijd wel wat je zegt. en voor mijn gevoel is er toch duidelijk nu MEER bewijs dat hij wel iets strafbaars heeft gedaan dan dat er bewijs is dat hij het niet heeft gedaan. goed voorbeeld ik zag een keer iemand voor mn ogen doodgestoken worden, die man heeft verteld dat hij dat heeft gedaan, dan word je opgepakt. ze kunnen minstens deze tbs-patient in de gevangenis stoppen en pas vrijlaten als het bewezen is dat hij er geen reet mee te maken heeft.

Goh vertel mij wat maar inderdaad, zoals corine zegt, juridisch hebben ze er geen drol aan en daar draait het nou eenmaal om.
En als je er ooggetuigen zijn van een daad hoef je niet eens te bekennen, punt is, hier heeft niemand iets gezien.
Gepost door: corine gepost: 08-02-2008 00:31:40
Indeed. En ze hebben niet eens een lijk. Net zoals die vader van Joran zei al van het begin; zolang ze geen lijk hebben kunnen ze hem niks doen, en bovendien hij blijft heus wel ontkennen en/of liegen. Daar is hij wel slim genoeg voor, hoor.
Gepost door: lunaluvia gepost: 08-02-2008 02:15:08
en als ze 'm pakken op wat ie nu heeft verteld dan hoeft ie toch niet meer te zitte want die tijd heeft ie al gezeten met voor arrest e.d. Dus kortom; ze zijn geen stap verder met al dit gedoe.
Gepost door: loowiekesausage gepost: 08-02-2008 14:47:50
ik doe ook juridisch opleiding, en het boeit me echt niks of het juridisch zou kloppen in dit geval. uitzondering maken dan maar. het doet me pijn dat er echt mensen opkomen voor dit soort psycho's. voor mij hetzelfde als dat je dutroux uit de gevangenis probeert te houden. opzouten met dat nare rotjong.
Gepost door: loowiekesausage gepost: 08-02-2008 14:57:23
sowieso moet ie al een straf krijgen voor het liegen tegen justitie. of heeft ie dat al gekregen??
Gepost door: corine gepost: 08-02-2008 14:59:56
"het boeit me echt niks of het juridisch zou kloppen in dit geval"
Je komt niet zo slim over, zeg. Het is gewoon zo dat je in dit geval niet zoveel kunt doen.
Het is naar dat ze dood is en hij zal er vast wel iets mee te maken hebben maar er is gewoon geen geldig bewijs. Klaar. Bovendien al krijgt hij al straf, dan is hoogstens 6 maanden. En een uitzondering maken like.. zo werkt dat echt niet.

Gepost door: marnix gepost: 08-02-2008 15:23:41
Apart dat je jurdisch onderlegt bent en toch best wel de plank mis lijkt te slaan. Het lijkt me heel lastig als je later bv een advocate zou worden en last van je geweten krijgt ipv dat je gewoon de wet nastreeft ten gunste van je client. (maar misschien is dit gewoon een ander geval wat jou betreft... I'm just saying...) Ik deel trouwens wl je mening wat betreft 'opzouten met dat nare rotjong' (en begrijp heus wel wat je bedoelt)

Maaruh, je kan wel de moraal ridder uithangen, maar 99% van alle dudes onder de 25 die ik spreek praten zo over meisjes. (ik keur het niet goed... just saying... het is gewoon zo! van hoog opgeleid tot laag opgeleid. 9 van de 10 doen praten op die manier. Ik hoop dat dit voorval een beetje tot nadenken leidt, maar betwijfel het)
Ennuh het lijkt voor de hand te liggen dat hij geen moord gepleegd heeft, maar dat ie zo dom en ongeinteresseerd is dat hij dat meisje 'alleen maar' (hoe absurd ook!) heeft verduisteremaand. Ook dat is afschuwelijk en te absurd voor woorden natuurlijk, maar als zij dood was en hij slingert haar de zee in dan is dat zonder meer een misdaad, maar z heel erg is het ook weer niet. Het klinkt misschien cru , maar er gebeuren zooooveel ergere/ belangrijkere dingen dan een dood meisje 'verstoppen'. (natuurlijk is het ietswat kort door de bocht en ik denk dat die enorm vieze mediageile moeder ook best wel wat 'closure' zou willen, maar het wordt mijns inziens tot belachelijke proporties opgeblazen)

En wat een vieze nare hypocriete hufter is die Peter R. de Vries trouwens. Geen haar beter dan die Joran in mijn boekje! Misselijkmakend excuus voor een man!!
Gepost door: djcheminee gepost: 08-02-2008 15:34:52
Ik ben zo blij dat niet heb gekeken...
Gepost door: corine gepost: 08-02-2008 15:53:16
Gepost door marnix op 08-02 om 15:23Apart dat je jurdisch onderlegt bent en toch best wel de plank mis lijkt te slaan. Het lijkt me heel lastig als je later bv een advocate zou worden en last van je geweten krijgt ipv dat je gewoon de wet nastreeft ten gunste van je client. (maar misschien is dit gewoon een ander geval wat jou betreft... I'm just saying...) Ik deel trouwens wl je mening wat betreft 'opzouten met dat nare rotjong' (en begrijp heus wel wat je bedoelt)

Maaruh, je kan wel de moraal ridder uithangen, maar 99% van alle dudes onder de 25 die ik spreek praten zo over meisjes. (ik keur het niet goed... just saying... het is gewoon zo! van hoog opgeleid tot laag opgeleid. 9 van de 10 doen praten op die manier. Ik hoop dat dit voorval een beetje tot nadenken leidt, maar betwijfel het)
Ennuh het lijkt voor de hand te liggen dat hij geen moord gepleegd heeft, maar dat ie zo dom en ongeinteresseerd is dat hij dat meisje 'alleen maar' (hoe absurd ook!) heeft verduisteremaand. Ook dat is afschuwelijk en te absurd voor woorden natuurlijk, maar als zij dood was en hij slingert haar de zee in dan is dat zonder meer een misdaad, maar z heel erg is het ook weer niet. Het klinkt misschien cru , maar er gebeuren zooooveel ergere/ belangrijkere dingen dan een dood meisje 'verstoppen'. (natuurlijk is het ietswat kort door de bocht en ik denk dat die enorm vieze mediageile moeder ook best wel wat 'closure' zou willen, maar het wordt mijns inziens tot belachelijke proporties opgeblazen)

En wat een vieze nare hypocriete hufter is die Peter R. de Vries trouwens. Geen haar beter dan die Joran in mijn boekje! Misselijkmakend excuus voor een man!!

Eens. Het is gewoon een aandachtsgeil figuur die Peter R de Vries. Hij is bovendien zelf ook bevriend met wat mensen uit de onderwereld, dus of hij nou zo te vertrouwen is. En dat is zeker zo dat veel jongens zo over meisjes praten maar dat zegt meer over hunzelf. Ook ben ik het met je eens dat er dagelijks vele ergere dingen gebeuren. Dagelijks gaan er duizende mensen dood aan verschrikkelijke dingen maar daar hoor je niks van want die zijn niet rijk en/of bevriend met Bush.

Ik vond dat stukje van die moeder in de programma overigens totaal nutteloos want waarom zou iedereen dat moeten zien, zeg.
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Nieuws&politiek-forum.

© copyright 2002 - 2019 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew