Forum

Forum - Nieuws&politiek - Arrestatie's bij aanvang heestersconcert

[1] [2] [3]
Arrestatie's bij aanvang heestersconcert
Gepost door: klaus-wunderlich gepost: 17-02-2008 02:47:57
Quote Arrestatie's bij aanvang Heestersconcert
Gepost door Stefan (SunChaser) - Bron: ANP
Gepubliceerd: zaterdag 16 februari 2008 @ 23:00
Icoon MuziekDe politie heeft vanavond bij theater De Flint in Amersfoort en omgeving zeven mensen aangehouden. Onder hen zijn zeker drie jongeren die de demonstranten voor het theater met eieren bekogelden. De demonstranten protesteren tegen het optreden van de 104-jarige Johan Heesters in zijn geboortestad, omdat hij carrière maakte in nazi-Duitsland.

Ongeveer vijftig demonstranten, evenzoveel journalisten en fotografen en tientallen agenten hadden zich rondom theater De Flint verzameld. Ze hebben spandoeken en fakkels bij zich. Op een van de spandoeken staat 'Mijn grootvader was ook in Dachau'. Johan Heesters (104) treedt op in zijn geboortestad Amersfoort.

Het concert was overigens een groot succes, Bij het begin van zijn concert kreeg hij een ovationeel applaus. Er klonk gejuich in de zaal. Alle bezoekers zijn uitgebreid gecontroleerd voordat ze theater De Flint binnen mochten. Ze moesten onder meer door detectiepoortjes en moesten zich legitimeren. Ook in de zaal zijn uitgebreide veiligheidsmaatregelen genomen. In de foyer was de stemming goed en bij de Heesters-stand werd goed verkocht.[/quoute]

Heerlijk. Van die concentratiekamp overlevenden die tussen de communisme-vlaggen lopen te klagen over het aantal doden. Hahaha. Hoe hypocriet kun je zijn.

Go, ouwe man, go!
Gepost door: klaus-wunderlich gepost: 17-02-2008 02:48:45
Mmh, ik zie dat mijn vertroubelde waarneming ook mijn qoute verneukt heeft. Hahaha.
Gepost door: djcheminee gepost: 17-02-2008 02:59:56
Ha-ha-ha!
Gepost door: klaus-wunderlich gepost: 17-02-2008 03:02:19
Ik bedoel maar.

104. Was Klaus maar zo oud geworden!
Gepost door: djcheminee gepost: 17-02-2008 03:07:49
Och, jij zit toch ook al in de goeie richting?
Gepost door: pissdrunk gepost: 17-02-2008 11:14:10
Belachelijk en hypocriet is het inderdaad.
Gepost door: disorder026 gepost: 17-02-2008 11:24:28
stamp die vogelaar maar vol eieren met r ex cpn gedoe of rosenmuller die actief de pol pot steunden.. boter op t hoofd
Gepost door: blok1aso gepost: 17-02-2008 11:50:45
hoe kan het ook anders, de zeiksnor heeft weer iets gevonden.
Gepost door: vickyleandros gepost: 17-02-2008 12:52:58
Klaus, meer muziek maken, minder internetten!
Gepost door: tennisgek gepost: 17-02-2008 20:48:15
Gepost door disorder026 op 17-02 om 11:24stamp die vogelaar maar vol eieren met r ex cpn gedoe of rosenmuller die actief de pol pot steunden.. boter op t hoofd

Pol pot steunen, was de CIA ook goed in

http://www.thirdworldtraveler.com/US_ThirdWorld/US_PolPot.html
Gepost door: klaus-wunderlich gepost: 17-02-2008 21:08:24
Als die site er fatsoenlijk uit had gezien, had ik misschien dat verhaal gelezen. Nog net geen http://www.ncpn.nl niveau, maar veel beter ziet het er niet uit...
Gepost door: trojanskins69 gepost: 19-02-2008 19:12:37
Haha, er zijn echt goeie filmpjes van, maar de grootste grap van die avond was nog dat de organisator van die "betoging" slechts 59 was.
De beste man heeft de hele oorlog gemist.

Ach, het is al vaker gezegt de afgelopen weken, maar sommige mensen vinden het nodig om ruim 60 jaar na dato verzetstrijdertje te spelen.
Gezien de positie van het Nederlandse volk in die tijd, is dat toch wel erg hypocriet, gezien iedereen de andere kant op keek toen er joden werden gedeporteerd.
Gelukkig zijn bijna al die mensen tot inkeer gekomen en claimde ze het verzetsstrijdersschap op.

Normaal noem je dat hypocritie........
Gepost door: tennisgek gepost: 19-02-2008 22:17:54
Gepost door klaus-wunderlich op 17-02 om 21:08Als die site er fatsoenlijk uit had gezien, had ik misschien dat verhaal gelezen. Nog net geen http://www.ncpn.nl niveau, maar veel beter ziet het er niet uit...

Ach, zolang je je maar geen dingen hoeft af te vragen, he Klaus!
Gepost door: klaus-wunderlich gepost: 19-02-2008 22:23:01
Giet het in een fatsoenlijke vorm en ik lees het met alle plezier.

Een boek kan nog zo goed zijn, als de kaft me niet aan staat, lees ik het niet.
Gepost door: maniax gepost: 19-02-2008 22:37:29
never judge a book by its cover.
Gepost door: klaus-wunderlich gepost: 19-02-2008 22:39:15
Dat zegt men wel eens, ja.
Gepost door: vickyleandros gepost: 19-02-2008 23:30:53
Gepost door trojanskins69 op 19-02 om 19:12Haha, er zijn echt goeie filmpjes van, maar de grootste grap van die avond was nog dat de organisator van die "betoging" slechts 59 was.

Ach, het is al vaker gezegt de afgelopen weken, maar sommige mensen vinden het nodig om ruim 60 jaar na dato verzetstrijdertje te spelen.
Gezien de positie van het Nederlandse volk in die tijd, is dat toch wel erg hypocriet, gezien iedereen de andere kant op keek toen er joden werden gedeporteerd.
Gelukkig zijn bijna al die mensen tot inkeer gekomen en claimde ze het verzetsstrijdersschap op.

in heino werd er tijdens de oorlog gewoon een nsb-er dood gebeukt
Gepost door: drcool gepost: 19-02-2008 23:31:12
Een pracht concert, Je proefde gewoon die goeie ouwe sfeer, je weet wel die van 40-45
Gepost door: jelleonparole gepost: 20-02-2008 00:02:35
Gepost door trojanskins69 op 19-02 om 19:12Haha, er zijn echt goeie filmpjes van, maar de grootste grap van die avond was nog dat de organisator van die "betoging" slechts 59 was.

Volgens mij wordt het doorgaans hypocrisie genoemd. Maar kan aan mij liggen!
Gepost door: drcool gepost: 20-02-2008 00:07:08
Een penis wordt ook wel eens een pompwortel genoemd, maar men weet toch ook dat het precies hetzelfde is.
[1] [2] [3]

Dit topic is gesloten je kunt niet meer reageren.
Terug naar het Nieuws&politiek-forum.

© copyright 2002 - 2019 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew