Forum

Forum - Nieuws&politiek - Uitspraak baroeg incident

[1] [2] [3]
Uitspraak baroeg incident
Gepost door: captainmorebeer gepost: 28-02-2008 14:30:20
ja idd ...zo van ow meneer u vind het vervelend om 7 jaar vast te zitten voor doodslag??? nou dan doen we het gewoon niet...pff zou niet gekker moeten worden
Gepost door: klaus-wunderlich gepost: 28-02-2008 16:03:24
Ik snap niet dat iedereen zo gaar reageert. Natuurlijk is doodslag, laat staan moord, nooit goed te praten, maar dit lijkt mij eerder een geval van een flink uit de hand gelopen ruzie. Die teringpolen hadden zeker een portie slaag verdient. Dat dat met een barkruk en schoenzolen richtig het hoofd van een van hen ging is spijtig.
Gepost door: olga gepost: 28-02-2008 16:10:00
Gepost door klaus-wunderlich op 28-02 om 16:03 Die teringpolen hadden zeker een portie slaag verdient. Dat dat met een barkruk en schoenzolen richtig het hoofd van een van hen ging is spijtig.

wat een frustraties zeg, heb je je treinkaartje richting bergen op zoom al voor zaterdag?
Gepost door: klaus-wunderlich gepost: 28-02-2008 16:10:31
Dat die Polen zelfs kraakpanden niet meer in mochten zegt genoeg over wat voor kutvolk het was.
Gepost door: olga gepost: 28-02-2008 16:22:50
wat een frustraties zeg, heb je je treinkaartje richting bergen op zoom al voor zaterdag?
Gepost door: klaus-wunderlich gepost: 28-02-2008 17:06:46
Dat heeft geen zak met frustraties te maken. Dat heeft er mee te maken dat die lui overduidelijk een stelletje eikels waren en dat iedereen zich hier weer eens flink hypocriet gedraagt.
Gepost door: tennisgek gepost: 28-02-2008 18:03:02
wat een frustraties zeg, heb je je treinkaarjte richting bergen op zoom al voor zaterdag?
Gepost door: ninanoise gepost: 28-02-2008 18:14:45

Gepost door klaus-wunderlich op 28-02 om 16:03Ik snap niet dat iedereen zo gaar reageert. Natuurlijk is doodslag, laat staan moord, nooit goed te praten, maar dit lijkt mij eerder een geval van een flink uit de hand gelopen ruzie. Die teringpolen hadden zeker een portie slaag verdient. Dat dat met een barkruk en schoenzolen richtig het hoofd van een van hen ging is spijtig.

helemaal mee eens.

En het overgrote deel kent die mensen die hun taakstraf/celstraf/boete moeten uitvoeren/zitten/betalen niet eens en ik kan je vertellen dat het echt geen stelletje losgeslagen psychopaten is/zijn (?)

Gepost door: ninanoise gepost: 28-02-2008 18:14:55
godverdomme wat een goede formulering
Gepost door: lunaluvia gepost: 28-02-2008 18:38:12
Gepost door ninanoise op 28-02 om 18:14
en ik kan je vertellen dat het echt geen stelletje losgeslagen psychopaten is/zijn (?)

Ehm, dus..?
Gepost door: ninanoise gepost: 28-02-2008 18:40:01
Er is een redelijk groot verschil tussen tbs'ers en mensen die te ver door gaan
Gepost door: disorder026 gepost: 28-02-2008 18:47:21
Gepost door pissdrunk op 28-02 om 13:38Nee, een nekschot zou meer op z'n plaats zijn.
Nu betalen de mensen die 'beschermd' worden ook nog eens voor de kabel-tv en internet verbinding van de debielen.

ook voor van der G en de moordenaar van seveke dan en de lui achter rara als ze dat oprollen :-)
Gepost door: lunaluvia gepost: 28-02-2008 18:51:32
Gepost door ninanoise op 28-02 om 18:40Er is een redelijk groot verschil tussen tbs'ers en mensen die te ver door gaan

Maakt situatie niet meer of minder. En wil dus zeggen dat 'ze' dus gerust zoiets flikken met volle verstand? Dan mag die 5 of 6 jaar al helemaal worden verlengt
Gepost door: nhique gepost: 28-02-2008 22:13:37
Gepost door klaus-wunderlich op 28-02 om 17:06Dat heeft geen zak met frustraties te maken. Dat heeft er mee te maken dat die lui overduidelijk een stelletje eikels waren en dat iedereen zich hier weer eens flink hypocriet gedraagt.

hoe hypocriet het ook is, NIKS maar dan ook echt NIKS praat een dode goed, ook al wat het uit de hand gelopen of een ongelukje. als ik iemand echt irritant vind dan duw ik hem weg(wat ik die avond trouwens volgens mij ook half bij een irritante pool heb gedaan) en geef m een knal als dat echt nodig is(dat klinkt wel bikkel maar nog nooit echt gedaan ofzo..) maar als je iemand dood slaat terwijl dat niet nodig is vind ik dat hypocriete te verwaarlozen is
Gepost door: tennisgek gepost: 28-02-2008 22:31:39
Gepost door klaus-wunderlich op 28-02 om 17:06Dat heeft geen zak met frustraties te maken. Dat heeft er mee te maken dat die lui overduidelijk een stelletje eikels waren en dat iedereen zich hier weer eens flink hypocriet gedraagt.

Wat een frustraties zeg, heb je je treinkaartje richting Bergen op Zoom al voor zaterdag?
Gepost door: tennisgek gepost: 28-02-2008 22:31:52
Sorry, ik ben even in een irritante bui
Gepost door: ninanoise gepost: 28-02-2008 23:07:12
opeens begrijp ik waarom je iemand dood kan meppen
Gepost door: trojanskins69 gepost: 28-02-2008 23:12:22
Gepost door lunaluvia op 28-02 om 18:51
Gepost door ninanoise op 28-02 om 18:40Er is een redelijk groot verschil tussen tbs'ers en mensen die te ver door gaan

Maakt situatie niet meer of minder. En wil dus zeggen dat 'ze' dus gerust zoiets flikken met volle verstand? Dan mag die 5 of 6 jaar al helemaal worden verlengt

Woede kan blindmaken, maar ik denk dat je ook wel aggressieve aanleg moet hebben om een kerel dood te slaan, of diepe frustratie.
En ach, een dode in een uitgaansgelegenheid is toch ook nix, het gebeurt hartstikke vaak maar omdat het nu op een punk feest was is het opeens wel schokkend?
Ik kijk er niet meer van op.

Gepost door: ninanoise gepost: 28-02-2008 23:17:48
kids van 13 drinken zich dood of in coma, mensen flippen door, tbs'ers ontsnappen, wilders maakt een film, nina kan vliegen
aaaahaaaa gone crazy
Gepost door: gerrit gepost: 29-02-2008 10:24:12
Gepost door ninanoise op 28-02 om 18:14

Gepost door klaus-wunderlich op 28-02 om 16:03Ik snap niet dat iedereen zo gaar reageert. Natuurlijk is doodslag, laat staan moord, nooit goed te praten, maar dit lijkt mij eerder een geval van een flink uit de hand gelopen ruzie. Die teringpolen hadden zeker een portie slaag verdient. Dat dat met een barkruk en schoenzolen richtig het hoofd van een van hen ging is spijtig.

helemaal mee eens.

En het overgrote deel kent die mensen die hun taakstraf/celstraf/boete moeten uitvoeren/zitten/betalen niet eens en ik kan je vertellen dat het echt geen stelletje losgeslagen psychopaten is/zijn (?)

nee jij kent ze zo goed...

[1] [2] [3]
Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Nieuws&politiek-forum.

© copyright 2002 - 2019 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew