Forum

Forum - Crap - Meiden gezocht voor punkconcerten 010 eo

[1] [2] [3] [4]
Meiden gezocht voor punkconcerten 010 eo
Gepost door: skapeople gepost: 02-06-2008 20:34:10
ik ben het volkomen met iedereen eens.......
Gepost door: smut gepost: 02-06-2008 20:35:14
volgens mij is die blixab al geen maand meer op punx.nl geweest
Gepost door: streetpunk0i gepost: 03-06-2008 01:39:03
Gepost door stijveknie op 02-06-2008 19:03:30
Gepost door blixab op 30-04-2008 00:48:17mijn reactie aan info@punx (eerder op de dag inmiddels kan ik weer inloggen) :

wat flauw zeg.
mijn inlognaam blixab is gecanceld door jullie.
mijn berichtje was niet bedoeld als een datinghuppeldepup maar ik zie nu
dat het er wel oplijkt en dit was niet zo bedoeld.
het gekke is dat de mannen denken dat ik een man ben en waarom ?
Wat raar, dit ben ik dus niet, zo zie je maar weer hoe mannen over mannen denken.

bij concerten zie je meer mannen dan vrouwen in het publiek.
Er heerst blijkbaar een taboe op vrouwen die alleen uitgaan.
Vrouwen horen dit blijkbaar niet te posten en thuis op de bank te blijven zitten ?
Wat een vertrutting !
Wat een duffe prehistorisch zienswijze en dat op een punkforum...
Punk die geen echte punk meer is maar een copie van wat ooit punk was
en nooit meer terug zal komen gewoon omdat deze
tijd voorbij is....
mijn inlog cancelen betekent niet openstaan voor het aangaan van discussie...het had leuk kunnen worden, andere mensen bewust maken van een andere waarheid.
Zoek het nu zelf maar uit.
bah wat een anti-anarchistisch zooitje op jullie 'punk'forum

mag ik heel even...
duffe prehistorische zienswijze van punkers?? ik vind het nogal duf van jou om te denken dat de mensen hier verwachten dat jij met je reet op de bank moet blijven zitten. Ik denk dat je in je geschiedenis hoofd moet gaan grabbelen en de echte prehistorische zienswijze mag zien: als je iets wilt doen, dan doe je dat. Tarzan is toch ook niet getrouwt met Jane omdat ze de hele tijd maar zorgt dat zijn boomhuis opgeruimt is en fris ruikt naar appelbloesem, die zal heus wel met r kut op pad zijn om lekkere knollen en bessen te zoeken. Of een praatje aan t maken met r buuf, en als het moet zal ze der eerste maandstonde echt wel in het bos uitlekken om een echte vrouw te worden, en zo ook geaccepteert worden door der stam (naja met sabeltandtijgers, wilde dieren op en top enzo vind ik dat toch echt wel van lef getuigen).

fuck man, dont do drugs kids!!
Gepost door: kannibaal gepost: 03-06-2008 13:30:56
Als ik geen vrienden zou hebben om naar zoiets te gaan (wat overigens sowieso vreemd is iedereen kent wel iemand ergens in Nederland) zou ik gewoon in me eentje gaan dan maak je meer goede contacten als wanneer je met iemand afspreekt die je misschien niet eens mag.
Gepost door: smut gepost: 03-06-2008 20:56:13
vind het trouwens ook wel opmerkelijk dat ze 'niemand' kent
ik bedoel je rolt toch niet zomaar in de 'punkscene' of was dat alleen bij mij het geval?
Gepost door: elische gepost: 04-06-2008 18:10:46
Nouja als je maar eens in de zoveel tijd eens naar een showtje gaat is het wel handig om iemand mee te hebben als je er verder niemand kent. Sowieso heeft lang niet iedereen vrienden in de 'punkscene', dus dat is het wel lastig.
Gepost door: skapeople gepost: 05-06-2008 19:31:57
intussen heb ik geen vrienden meer in de punk scene....iedereen is me wel een beetje zat...

Gepost door: smut gepost: 05-06-2008 20:59:51
Gepost door elische op 04-06-2008 18:10:46Nouja als je maar eens in de zoveel tijd eens naar een showtje gaat is het wel handig om iemand mee te hebben als je er verder niemand kent. Sowieso heeft lang niet iedereen vrienden in de 'punkscene', dus dat is het wel lastig.

nee ook niet lang al mijn vrienden zijn punx maar ik ken punk wel via via en heb het niet helemaal zelf ontdekt wat het is (en ook daar ben ik nog niet helemaal uit)
Gepost door: elische gepost: 06-06-2008 14:26:34
Gepost door skapeople op 05-06-2008 19:31:57intussen heb ik geen vrienden meer in de punk scene....iedereen is me wel een beetje zat...

Ik dacht dat jij helemaal geen vrienden had joh
Gepost door: skapeople gepost: 06-06-2008 23:42:53
ik heb aleen jouw nog
[1] [2] [3] [4]
Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Crap-forum.

© copyright 2002 - 2019 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew