Forum

Forum - Nieuws&politiek - Voetbal nieuws

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] ... [82] >>>
Voetbal nieuws
Gepost door: streetpunker gepost: 27-06-2008 18:58:29
utreg heb aissati gerolen voor erik pieters.
en van dijk heb ze contract verlengt.

goed bezig in de domstad
Gepost door: henk-jan gepost: 27-06-2008 19:27:48
Erik Pieters weg? Zonde! Dat gaat de linksback van Nederland worden namelijk. Aan de andere kant, Aissati is een goede speler.
Wat is je bron?
Gepost door: tom gepost: 27-06-2008 19:32:32
Aissati is ook een Utregter, dus dat is mooi!
Gepost door: dopesick gepost: 27-06-2008 19:32:46
Hij heeft zelf bedacht toch
Gepost door: streetpunker gepost: 27-06-2008 20:15:12
http://www.fcutrecht.net/
Gepost door: henk-jan gepost: 27-06-2008 21:21:27
Las het ook al op o.a. vi.nl. Schijnt nog niet helemaal rond te zijn.
Gepost door: kutchris gepost: 27-06-2008 23:57:24
wat dacht je dan van Gomes... slechts 9 miljoen euro voor die klasse keepert. Spurs (Londen).

ja ik weet dat t news van gisteren was
Gepost door: kutchris gepost: 27-06-2008 23:57:50
goedzo straatpunker voor het openen van dit topic, ik zal vaste klant zijn.
Gepost door: streetpunker gepost: 28-06-2008 11:13:52
Gepost door kutchris op 27-06-2008 23:57:24wat dacht je dan van Gomes... slechts 9 miljoen euro voor die klasse keepert. Spurs (Londen).

ja ik weet dat t news van gisteren was

ja joh is zonde
hij wou toch voor nederland gaan keepen.
dat kennen we nou ook wel vergeten.

nou krijgen we stekelenburg voor oranje.
Gepost door: vickyleandros gepost: 28-06-2008 12:09:09
goede zaak voor utreg, denk dat ze de weg beetje kwijt zijn in eindhoven
Gepost door: streetpunker gepost: 28-06-2008 17:55:18
Stevens legt de bal bij Aissati
Geschreven op zaterdag, 28 juni om 13:20

De toekomst van Ismail Aissati blijft onduidelijk. De middenvelder van PSV zou dichtbij een overgang naar FC Utrecht zijn, maar in een gesprek met Huub Stevens liet Aissati weten dat hij niet perse weg wil. "Maar garanties over het aantal speelminuten kan ik hem niet geven", aldus de coach in het Brabants Dagblad.

Aissati was in december nog met de clubleiding tot een akkoord gekomen over een contractverlenging, maar omdat hij in de tweede seizoenshelft amper aan spelen toekwam weigerde de jeugdinternational zijn handtekening te zetten. Stevens begrijpt dat de Utrechter aan spelen wil toekomen, maar kan geen garanties geven. Na een lang gesprek gaf de oefenmeester zijn pupil duidelijkheid over zijn toekomstplannen.

"Het is nu aan Aissati", zei Stevens, die niet over de inhoud van het gesprek wilde zeggen. "Ik heb verteld hoe ik tegen bepaalde zaken aankeek. Iedereen krijgt zijn kansen, ook Ismail, dat lijkt me niet meer dan logisch. Natuurlijk wil hij graag spelen. Ik heb de situatie geschilderd, het is aan Aissati hoe hij daarmee omgaat. Hij moet het straks doen."

Aissati werd gisteren nadrukkelijk in verband gebracht met FC Utrecht. Aissati zou naar de Domstad verhuizen, linksback Erik Pieters zou de omgekeerde weg volgen. De deal zou volgens de Telegraaf al beklonken zijn, maar Stevens zegt 'er niets van te weten'.

lekker duidelijk weer allemaal
Gepost door: streetpunker gepost: 30-06-2008 10:47:08
beter dat spanje heb gewonnen gister.

kutmoffen

Gepost door: streetpunker gepost: 30-06-2008 17:13:01
Van Gaal bekent schuld
Uitgegeven: 30 juni 2008 11:59
Laatst gewijzigd: 30 juni 2008 13:50

ALKMAAR - Coach Louis van Gaal heeft maandag bij de eerste training van AZ in Alkmaar de verantwoordelijkheid op zich genomen voor de teleurstellende elfde plaats in het vorige seizoen. "Ik voel me schuldig, ja", sprak hij tot de honderden fans.

"Maar de spelers zijn ook voor een groot gedeelte schuldig", voegde de ex-bondscoach van Oranje er meteen aan toe.

Volgens Van Gaal waren de "voorwaarden voor een topsportmentaliteit" bij AZ in het vorige seizoen niet altijd even goed ingevuld. "Daarop zal ik komend seizoen scherper toezien. Maar ook de spelers zullen hun verantwoordelijkheid op dat gebied moeten nemen en dragen."

Ontslag

Van Gaal diende uit frustratie aan het einde van het vorige seizoen zijn ontslag in, ondanks een doorlopend contract tot medio 2010. Op dringend verzoek van het bestuur en de spelers kwam hij daarop terug. Maandag bij de presentatie van zijn selectie maakte Van Gaal, al snel met schorre stem, een ouderwets gedreven indruk.

Geheel tegen zijn gewoonte in begon de AZ-trainer ruim een kwartier te laat met de eerste oefensessie van het nieuwe seizoen. "De zwaarste training van de voorbereidingsperiode hebben we net binnen gehad", grapte hij.

"Ik heb een toespraak voor de spelers gehouden. Dat kun je het beste doen op de eerste dag in de eerste minuut. Dan weet iedereen meteen wat de bedoeling is. Ik heb hen verteld dat het allemaal beter moet dan vorig seizoen, zeker ook buiten het veld."

Geen topspelers

Volgens Van Gaal lopen er bij AZ geen "topspelers" rond. "Het zijn wel goede spelers. Om top te worden, moeten ze iedere training benutten. Elke dag weer. Dat heb ik de spelers duidelijk gemaakt."

Van Gaal houdt er rekening mee dat hij uit zijn selectie negen spelers voor de Olympische Spelen in augustus in Peking moet afstaan. Het zijn Kew Jaliens, Jeremain Lens, Ryan Donk, Kees Luyckx (Ned), Sergio Romero (Arg), Graziano Pelle (Ita), Sebastien Pocognoli, Moussa Dembélé en Maarten Martens (Bel).

Geleidelijk

"Negen, dat is nogal wat", erkende Van Gaal. "Dat zegt wel iets over de samenstelling van onze selectie, die jong en ambitieus is. We moeten die komende uittocht binnen de spelersgroep oplossen. Dat doen we onder meer door een geleidelijke opbouw van de training. Dat maakt de instroom van spelers die terugkomen van buitenlandse verplichtingen alvast wat soepeler."

Aanwinst Brett Holman (ex-NEC) ontbrak maandag in Alkmaar. Hij moet eerst nog een medische keuring ondergaan. Door recente toernooien met nationale teams hebben Demy de Zeeuw (Ned), Hector Moreno (Mex) en Romero de komende weken nog vakantie.

ZIE OOK:
Gepost door: streetpunker gepost: 01-07-2008 11:58:44
'Oranje-fans vergroten kans op WK 2018'
Geschreven op dinsdag, 1 juli om 09:15

De positieve houding van de duizenden Oranje-supporters tijdens het EK in Oostenrijk en Zwitserland heeft de kansen van Nederland op de organisatie van het WK in 2018 vergroot. Dat zegt Harry Been, secretaris-generaal van de KNVB, dinsdag op het digitale thuis van de voetbalbond.

De supporters van het Nederlands elftal werden de afgelopen dagen door diverse prominenten geprezen om hun houding en feestelijke stemming tijdens het Europese eindtoernooi. "Geen andere supportersschare is zo positief ontvangen. Dat is prima, ook voor het imago van Nederland'', aldus de sportbestuurder.
Gepost door: kutchris gepost: 01-07-2008 18:15:03
Gepost door streetpunker op 01-07-2008 11:58:44'Oranje-fans vergroten kans op WK 2018'
Geschreven op dinsdag, 1 juli om 09:15

De positieve houding van de duizenden Oranje-supporters tijdens het EK in Oostenrijk en Zwitserland heeft de kansen van Nederland op de organisatie van het WK in 2018 vergroot. Dat zegt Harry Been, secretaris-generaal van de KNVB, dinsdag op het digitale thuis van de voetbalbond.

De supporters van het Nederlands elftal werden de afgelopen dagen door diverse prominenten geprezen om hun houding en feestelijke stemming tijdens het Europese eindtoernooi. "Geen andere supportersschare is zo positief ontvangen. Dat is prima, ook voor het imago van Nederland'', aldus de sportbestuurder.

muv die pauper van een zwager van me die met zn kansloze bloedkop zo nodig weer moest gaan rellen... echt triest en dat heb ik m gezegd ook.
Gepost door: kutchris gepost: 01-07-2008 18:15:34
oja!!! Jon Dahl Tomasson is weer thuis.... lekker horrrrr met makaaij in de spiets!!
Gepost door: henk-jan gepost: 01-07-2008 18:28:12
Lekker, die zijn samen iets van 65 jaar oud ofzo.
Gepost door: streetpunker gepost: 01-07-2008 18:42:06
hahahah meer ze als ze samen kunnen spelen toch wel een gevaar
Gepost door: kutchris gepost: 02-07-2008 00:23:07
ik vind 31 niet oud..... Mols met zn 37 loopt wel een btje tegen zn einde, maar ik vind zeker tot een jaar of 34 gewoon niet mauwen en voetballen. (mits niet compleet kapot geschopt zoals bv San Marco)
Gepost door: streetpunker gepost: 02-07-2008 11:54:55
de joden willen pavluchenko halen.

is niet te hopen dat dit ze lukt.
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] ... [82] >>>
Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Nieuws&politiek-forum.

© copyright 2002 - 2018 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew