Forum

Forum - Nieuws&politiek - Paddoverbod

[1] [2] [3] [4]
Paddoverbod
Gepost door: foamy gepost: 01-12-2008 09:47:03
1 growkit ingeslagen bij de sjamaan en 3 verse porties die nu lekker liggen te stinken bovenop mijn kast voor als er barre tijden aanbreken. Maar lekker dom dat verbod, al die mongolen die het nu alleen maar gaan eten omdat het verboden is, ze zouden er normaal niet eens naar omkijken.
Gepost door: kutchris gepost: 01-12-2008 19:05:05
deze held heeft ook voor te eerst aan de paddos gezeten geloof ik!

Man poept in toiletEen Duitse man die in een showroom een toiletpot uitprobeerde, kreeg van het aanwezige winkelpersoneel een levenslange ban opgelegd. De 39-jarige viezerik mag de rest van zijn leven de winkel niet meer in. Hij werd op heterdaad betrapt door medewerkers toen hij juist zijn behoefte had gedaan in een showmodel.

Heinz Kessel zat op de pot in het Duitse Bochum toen hij erachter kwam dat de toilet waarop hij zich bevond, niet aangesloten stond op de riolering. Toen Kessel werd betrapt door een woeste medewerker, had hij een groot probleem. Kessel moest de schoonmaakkosten betalen en werd verbannen uit de winkel.

Bron van stank

"Ik praat met een andere klant toen een vreselijke stank mij ineens bekroop", vertelt de ooggetuige, Simone Fiedler. "Daarop belde ik direct de manager. Samen zochten we naar de bron van de stank. We vonden een roodaangelopen man die paniekerig probeerde door te spoelen. Meneer Kessel kon maar niet begrijpen dat de wc niet wilde werken", verzucht hij.

Ondanks dat Kessel meteen zijn verontschuldigingen aanbood, mag hij nooit meer terugkomen. De winkel moest namelijk gesloten worden totdat de stank overvloog, meldt Fiedler.

hahhaha wat een held!!
Gepost door: smut gepost: 01-12-2008 19:21:00
Gepost door kutchris op 01-12-2008 19:05:05deze held heeft ook voor te eerst aan de paddos gezeten geloof ik!

Man poept in toiletEen Duitse man die in een showroom een toiletpot uitprobeerde, kreeg van het aanwezige winkelpersoneel een levenslange ban opgelegd. De 39-jarige viezerik mag de rest van zijn leven de winkel niet meer in. Hij werd op heterdaad betrapt door medewerkers toen hij juist zijn behoefte had gedaan in een showmodel.

Heinz Kessel zat op de pot in het Duitse Bochum toen hij erachter kwam dat de toilet waarop hij zich bevond, niet aangesloten stond op de riolering. Toen Kessel werd betrapt door een woeste medewerker, had hij een groot probleem. Kessel moest de schoonmaakkosten betalen en werd verbannen uit de winkel.

Bron van stank

"Ik praat met een andere klant toen een vreselijke stank mij ineens bekroop", vertelt de ooggetuige, Simone Fiedler. "Daarop belde ik direct de manager. Samen zochten we naar de bron van de stank. We vonden een roodaangelopen man die paniekerig probeerde door te spoelen. Meneer Kessel kon maar niet begrijpen dat de wc niet wilde werken", verzucht hij.

Ondanks dat Kessel meteen zijn verontschuldigingen aanbood, mag hij nooit meer terugkomen. De winkel moest namelijk gesloten worden totdat de stank overvloog, meldt Fiedler.

hahhaha wat een held!!

Gepost door kutchris op 01-12-2008 19:05:05deze held heeft ook voor te eerst aan de paddos gezeten geloof ik!

Bron van stank

hahhaha wat een held!!

of gewoon jackass/ viva la bam gekeken...
Gepost door: smut gepost: 01-12-2008 19:34:41

Amsterdam maakt voorlopig geen werk van het verbod op paddo's. Burgemeester Cohen zegt dat onduidelijk is wie voor de controle verantwoordelijk is. Hij heeft minister Ter Horst om heldere richtlijnen gevraagd.

Cohen wil het verbod alleen handhaven als het op een fatsoenlijke manier is geregeld. De burgemeester weet ook nog niet waar hij de mensen vandaan moet halen voor de controle van smartshops.

Volgens het Openbaar Ministerie is de handhaving van het verbod een lokale kwestie. Het paddoverbod is vandaag van kracht geworden. Op overtreding staat een maximumcelstraf van vier jaar.
Gepost door: klojet gepost: 01-12-2008 20:08:29
prachtig, wel verboden maar geen controle
Gepost door: hoesoodan gepost: 02-12-2008 13:28:31
mooi toch?
Gepost door: klojet gepost: 02-12-2008 13:29:23
weet niet wat je mooi vind maar wat een samenleving, vernuftigd nederland olee
Gepost door: trevor gepost: 02-12-2008 17:20:02
Typisch die kkr cohen.
Aan de andere kant, stel dat de Amsterdammers niet meer hallucineren, wat dan?
Dan gaan mensen weer zien wat een bende t is daar haha
Gepost door: lefixt gepost: 02-12-2008 17:48:38
Gepost door trevor op 02-12-2008 17:20:02Typisch die kkr cohen.

Die vent was tot op heden sterk tegen het verbod, dus ik weet niet waar je op loopt te kankeren...
Gepost door: trevor gepost: 02-12-2008 23:48:19
Dat blijkt ja...
Is hij burgemeester?
Moet hij zn orders opvolgen?
Niet mee eens als burgervader?
Opkankeren dan.
De gedooglul, het enige woord ook ter wereld dat alleen in het Nederlands bestaat.
Gepost door: klojet gepost: 02-12-2008 23:54:18
Van politiekheb je ook no geen kaas gegeten merk je alweer
Gepost door: trevor gepost: 03-12-2008 06:31:13
Je bedoelt cohen zeker?
Dat gedram van die burgemeesters... gewoon handhaven en niet alleen de dingen die in je straatje vallen.Als ze zelf ergens last van hebben, ja dan kan het wel.
Gepost door: klojet gepost: 03-12-2008 09:47:36
nee ik bedoel jou flapdrol
Gepost door: kutchris gepost: 03-12-2008 09:51:52
ik las gisteren dat je ze gewoon nog thuis mag kweken, alleen de verkoop is verboden.....

*wacht vol spanning op de eerste mongool die zichzelf vergiftigt*
Gepost door: vettegert gepost: 03-12-2008 12:32:55
Gister eerste teelt genuttigd. En was zeker de gezelligste trip ooit, met dank aan dr simon, erik en joseetje

Als mensen nog interesse hebben in een portie moeten ze pm sturen;p
Gepost door: andycap gepost: 07-12-2008 00:55:52
Gepost door trevor op 02-12-2008 23:48:19Dat blijkt ja...
Is hij burgemeester?
Moet hij zn orders opvolgen?
Niet mee eens als burgervader?
Opkankeren dan.
De gedooglul, het enige woord ook ter wereld dat alleen in het Nederlands bestaat.

nee das apartheid
[1] [2] [3] [4]
Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het Nieuws&politiek-forum.

© copyright 2002 - 2019 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew