Forum

Forum - Nieuws&politiek - Handtekeningenaktie anti dierproeven coalitie

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11]
Handtekeningenaktie anti dierproeven coalitie
Gepost door: saskia gepost: 19-02-2010 23:07:58
Dom wijf, je moet niet zo overdrijven. Je bent echt te dom om de definitie van veganisme op te zoeken....Het is namelijk niet volledig zonder dierlijke produkten e.d. leven, want dat is niet haalbaar. Veganisme is het zoveel mogelijk leven zonder dierlijke produkten e.d. Anders kun je helemaal niks meer eten, want in bijvoorbeeld koekjes, meel en rijst e.d. zitten meestal hele kleine (stukjes) kevertjes e.d.
Overigens zijn er in Tibet ofzo boedhistische veganistische monniken, die inderdaad de hele dag met een bezem rondlopen, waarmee ze alle mieren e.d. voor hun voeten wegvegen, zodat ze er niet op gaan staan. Dat gaat zelfs mij iets te ver.

En zo zinvol is jouw leven helemaal niet, want dan zou je niet de hele tijd posten op een topic, waar je het helemaal niet mee eens bent en een hobby of een normale baan zoeken.. Blijkbaar ben je helemaal niet zo gelukkig als je zegt, want dan zou je niet de hele tijd mensen irriteren en bekritiseren, die anders denken en leven dan jij. Met mensen die geen respect kunnen opbrengen voor andersdenkenden en anderslevenden is altijd iets mis. Onzekerheid of simpelweg het iq van een doperwtje ofzo. Dit gedram van je zegt dus meer over jou dan over mij.... Ik heb nog nooit een vleeseter bekritiseert, simpelweg omdat ik vind dat ik als ex-vleeseter daar het recht niet toe heb. Snap dus niet waar jij en veel andere vleeseters het recht vandaan halen om kritiek op mij te hebben. Zolang ik je niet vastbind op een stoel en je dwing sojakroketten ofzo te eten, is er helemaal geen reden tot gezeur.Je kan ook gewoon oprotten naar een ander topic. Zielig geval.....

En verder wat triplezero zegt
Gepost door: vickyleandros gepost: 19-02-2010 23:43:49
saskia je bent wel een beetje het voorbeeld van een 30-er die het internet heeft gevonden en denkt met iedereen een discussie aan te moeten gaan

denk gewoon boeie ik eet koeie
Gepost door: saskia gepost: 21-02-2010 21:18:22
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11]

Dit topic is gesloten je kunt niet meer reageren.
Terug naar het Nieuws&politiek-forum.

© copyright 2002 - 2020 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew