Forum

Forum - feedback - Punx.Nl = marnix.Nl

[1] [2] [3]
Punx.Nl = marnix.Nl
Gepost door: gerrit gepost: 13-06-2010 14:25:55
Wat is dat met die reviews? Waar is de afwisseling? Waar zijn andere meningen dan die van marnix. Nu zeg ik niet dat Marnix onzin uit kraamt, maar het was altijd zo dat meerdere mensen reviews schreven wat toch voor een soort van afwisseling zorgt.

Beetje een tegenvaller van een toch al steeds doder wordende site.
Gepost door: pureandsimple gepost: 13-06-2010 14:42:04
Is dit een aanmelding ; )
Eigenlijk was het altijd vooral Manuel en ik en viel het je gewoon niet op, maar die heeft het nu wat druk dus doe ik alle tussenreleases (en de platen die ik gekocht heb). Het is daarbij nu een beetje een overgangsperiode waarbij er wat pakketjes niet zijn aangekomen enzo. In principe maakt het niet uit wie de reviews/ nieuws/ interview etc. doet aangezien ze gewoon goed zouden moeten zijn (maar je hebt zeker gelijk dat er veel van mijn hand komt de laatste tijd)
Daarom komt er waarschijnlijk ook een algemene naam waardoor je niet kunt zien wie wat plaats (zoals we vroeger voor het nieuws hadden). Het trekt wel weer aan. Het aantal bezoekers, misschien niet allemaal actief op het forum is trouwens juist gestegen de laatste tijd (dit komt waarschijnlijk omdat er wat structureler nieuws en reviews online staan en omdat de agenda natuurlijk erg goed is)

dit bericht is gewijzigd door pureandsimple op 13-06-2010 14:43:03
Gepost door: puyol gepost: 13-06-2010 15:41:51
Ik zie echt wel als een recensie van Marnix afkomt, ook als de naam er niet bij staat.... Stuur maar door hoor die plaatjes, schrijf ik wel een leuke, afwisselende reviews.
Gepost door: pureandsimple gepost: 13-06-2010 16:25:19
Uiteindelijk komen 9 van de 10 recensies (mits de reviewer goed is en er verstand van heeft) op hetzelfde neer. Er is onder de recensie ruimte voor discussie voor diegene die denkt dat ie het beter weet ;-) Maarruh... over een week of twee is dit 'probleem' verleden tijd.
Eerst maar eens wereldkampioen worden!
Gepost door: puyol gepost: 13-06-2010 18:44:33
Nou, denk niet dat de meeste recensies op hetzelfde neerkomen.. Iedereen heeft andere mening en smaak, vandaar dat je ook vaak reacties ziet. Ben benieuwd naar de oplossing voor het probleem! En siked om WK te winnen!
Gepost door: pureandsimple gepost: 14-06-2010 00:55:26
QuoteNou, denk niet dat de meeste recensies op hetzelfde neerkomen..

Dan ben je waarschijnlijk geen goede recensent. Dat is geen schande verder... Je hebt sowieso al voldoende scenepoints te scoren op podium ;-) Ennuh... ik zal eerlijk bekennen dat 1 op de 4 recensies die ik post niet eens van mijn hand zijn (hooguit een beetje aangepast) dus het valt allemaal hartstikke mee.
Gepost door: lowieke gepost: 14-06-2010 08:57:05
Ik maak me meer druk om dit: http://punx.nl/concerten/show_concert.php?id=25047

Haha waar slaat dat op?
Gepost door: triplezero gepost: 14-06-2010 09:17:11
Gepost door pureandsimple op 14-06-2010 00:55:26
QuoteNou, denk niet dat de meeste recensies op hetzelfde neerkomen..

Dan ben je waarschijnlijk geen goede recensent. Dat is geen schande verder... Je hebt sowieso al voldoende scenepoints te scoren op podium ;-) Ennuh... ik zal eerlijk bekennen dat 1 op de 4 recensies die ik post niet eens van mijn hand zijn (hooguit een beetje aangepast) dus het valt allemaal hartstikke mee.

Dit slaat natuurlijk nergens op Marnix en dat weet je zelf ook. Om maar even de punkinternetbijbel http://www.punknews.org erbij te halen en dan de nieuwe Againt Me, die het daar een stuk slechter doet dan bij jouw thuis. Meningen blijven meningen, iets kan onstrak zijn of vals (a lá), maar of iets goed is blijft een kwestie van smaak.
Gepost door: pureandsimple gepost: 14-06-2010 09:36:13
Ik denk dat je niet verder doordenkt en van een mug een olifant probeert te maken. Wat als iemand anders een plaat recenseert en die vind 'em ook tof of juist kut... En dan? Dan veranderd er dus nagenoeg niets. Dezelfde reacties zijn te verwachten ("ik ben het er mee eens, omdat..." "ik ben het er niet mee eens omdat..."). Wat als iemand een andere mening is toebedeeld? Zolang dat goed onderbouwt is (en de review een beetje informatie bevat) maakt dat ook weinig uit. Wederom zijn er twee reacties te verwachten: "ik ben het er mee eens, omdat..." "ik ben het er niet mee eens omdat...".

Het gaat er uiteindelijk om dat je bij die recensies een beetje kan ouwehoeren over de band en die plaat. De recensie is puur ter informatie en maakt in principe (zolang het maar goed geschreven is) weinig uit aangezien het, zoals je zelf al zegt, altijd de mening van 1 persoon is. Dat is altijd leuk om te lezen, maar je zult het toch altijd zelf moeten checken of je het er mee eens bent of niet, maar iets kan wel je interesse wekken door vergelijkingen en referenties. Wie dat doet zou verder weinig moeten uitmaken.

Die gast op punknews is gewoon een zuurpruim en zit vol oud zeer of weet niet wat een goede poppunk plaat is. Als je niet van het genre houdt of het verleden van AM! niet kunt loslaten kun je klaarblijkelijk veel minder genieten van hoe goed de nieuwe AM!plaat is.
Gepost door: triplezero gepost: 14-06-2010 10:30:22
Uhm, hiervoor zeg je dat de meeste recencies op hetzelfde neerkomen en nu heb je het over een goeie recencie is een goeie recencie zolang hij goed onderbouwt is. Beide totaal verschillende dingen. Ik maak van een mug geen olifant, ik ben het gewoon niet met de eerste stelling eens.

Overigens benieuwd naar de nieuwe AM! Ben helemaal niet vies van een poppy rand, en van Punknews.org trek ik me vaak ook weinig wat aan. Recencies zijn leuk inderdaad, maar eigenlijk vrij nutteloos, gezien ze 90% van de keren toch niet zozeer je eigen mening vertolken. Desalniettemin lees ik ze graag.
Gepost door: pureandsimple gepost: 14-06-2010 11:02:46
Je een-na-laatste legt de vinger precies op de zere plek! DAT is namelijk de essentie van wat ik wilde zeggen en DAAROM is het ook gewoon een non-issue. Als je daar over nadenkt maakt het dus heel weinig uit wie wat schrijft (zolang het maar een beetje niveau en inhoud heeft). Met de opmerking "recensies komen op hetzelfde neer" bedoelde ik precies dat (alleen dan misschien minder duidelijk verwoord).
Gepost door: andy gepost: 14-06-2010 11:04:16
Gepost door lowieke op 14-06-2010 08:57:05Ik maak me meer druk om dit: http://punx.nl/concerten/show_concert.php?id=25047

Haha waar slaat dat op?

Dat heb ik aal gefixed.
Gepost door: triplezero gepost: 14-06-2010 11:15:43
Gepost door pureandsimple op 14-06-2010 11:02:46Je een-na-laatste legt de vinger precies op de zere plek! DAT is namelijk de essentie van wat ik wilde zeggen en DAAROM is het ook gewoon een non-issue. Als je daar over nadenkt maakt het dus heel weinig uit wie wat schrijft (zolang het maar een beetje niveau en inhoud heeft). Met de opmerking "recensies komen op hetzelfde neer" bedoelde ik precies dat (alleen dan misschien minder duidelijk verwoord).

Aha Zeg dat dan meteen. Je doet politicologie, je weet toch dat je boodschappen kort en bondig moet formuleren. Minder quasi intellectualiteit en meer populisme graag
Gepost door: triplezero gepost: 14-06-2010 11:15:55
ik was deze vergeten
Gepost door: pureandsimple gepost: 14-06-2010 11:32:31
De hype dat politici Jip en Janneke taal uit moeten braken is alweer voorbij, toch? 'We' mogen gewoon weer wollig en quasi-interessant doen volgens Gerdi Verbeet ;-) (overigens heeft politicologie niets te maken met het willen worden van politicus)

Gisteren trouwens de Vlamingen in debat gekeken. Dat was bij vlagen echt een meesterlijk stukje taalmasturbatie! Ook mooi hoe Bart de Wever het Vlaams Belang aan het afsnauwen was. Mooie kerel!
Gepost door: puyol gepost: 14-06-2010 11:43:06
En toch ben ik, net zoals Gerrit in eerste instantie, voor meer afwisseling in de reviews
Gepost door: pureandsimple gepost: 14-06-2010 11:47:29
Dan doe ik volgende keer speciaal voor jou een slecht onderbouwde review met een compleet andere mening dan 'de juiste' ;-)
Gepost door: triplezero gepost: 14-06-2010 12:12:19
Laat iemand anders die dan schrijven, en dan heb je dit gezeur ook niet.
Gepost door: pureandsimple gepost: 14-06-2010 12:19:44
hehe... Touché!
Maarruh, as said, komt helemaal goed.
Gepost door: puyol gepost: 15-06-2010 02:50:29
Je wilt het er niet meer over hebben begrijp ik... Prima, als we de afwisseling niet snel zien dan openen we nog meer topics. :-)
[1] [2] [3]
Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd.

Terug naar het feedback-forum.

© copyright 2002 - 2018 Punx.nl - Gebruikersovereenkomst - Adverteren - Contact - Crew